:: EVA

Titlu: EVA
Autor:: http://andreighiorghe.blogspot.com/
Articol: Asadar ma aflam in fata a trei calugarite imbracate in alb de trei varste diferite una varstnica, o alta la varsta maturitatii iar cea de-a treia exagerat de tanara as spune, ca trei mirese triste, trei ursitori, sau ca cele trei Marii plecate in lume sa propovaduiasca, spre uimirea mea o, sau un fel de religie, ce nu mi-era necunoscuta pina atunci, care accepta crestinsmul in totalitate dar ii construia si o continuare spunand ca Isus este din nou intruchipat pe pamint si ,,spre bucuria noasta '' se afla chiar in Romania si multe multe informatii pe care toate aceste femei le spuneau folosind aceleasi formule, folosind citate biblice ce prevesteau aceasta venire cu care ne ameteau in intentia de a ne convinge.
Poate albul vesmintelor, poate atitudinea aparent sincera datea acestor femei un aer de o puritate angelica cum poate doar in iconografie mai vazusem, iar cea mica, cu care fara sa-mi dau seama cred, sau tocmai intentionat monopolizasem discutia, chiar indepartandu-ne usor de grup, era mai mult decat frumoasa era divina si in ciuda polemicii de idei pe care o aveam cu ea mintea mi se detasase de ceea ce vorbeam si nu-mi puteam stapinii admiratia, iar cuvintele incepeau sa aibe dublu sens, iar trupul incerca sa nu piarda nici cea mai mica ocazie de a fura o atingere macar una aparent nevinovata a mainilor sau ceva ce sa ma faca sa o pot simtii pentru a putea completa tabloul datelor despre ceea ce nu stiam cat voi mai putea retine in fata ochilor. Continuarea pe: http://andreighiorghe.blogspot.com/
--
Visitor Ip: 92.55.138.148

2 comentarii:

  1. Da fratilor, impotentii astia nu au puterea sa spuna ca toata scremerea a asta neuronala este impotriva MEA a http://andreighiorghe.blogspot.com Probabil pentru ca niste frustrati nu suporta arta eu nu voi mai putea posta aici...Dar voi stiti unde sa ma gasiti. Audienta sa stabileasca cine este ,,hasnaua" Va iubesc pe toti, pe toate si va astept cu povesti extraordinare. Din momentul in care nu veti mai gasi posturile mele aici sa stiti ca am fost cenzurat.Nu este prima data in istorie cand se intampla ca mari autori sa fie martirizati.Imi amintesc povestea Contelui de Sade...o stiti? daca nu la un moment dat o veti gasi la mine pe blog...Va sarut...Andrei

    RăspundețiȘtergere
  2. Andrei Ghiorghe,
    Mama natura este o catea!
    Nu e vina ta ca esti un "geniu" agramat.
    Din respect pentru limba romana, mai adauga un "i" la cuvantul "labagii" (tu ar trebui sa excelezi la cuvantul acesta) din articolul tau copy-paste "1 Mai" si lasa "z" la hazna! Se vede ca ti-e greu cu femeile si ca ti-ai gasit refugiul in taste. O femeie milostiva ar putea sa te vindece de obsesiile tale sexuale. Merita, crede-ma, chiar cu riscul pierderii de trafic! :))

    Saruta un psihiatru. :))

    RăspundețiȘtergere