:: Ciocolata pura si Alfa Romeo MiTo

Titlu: Ciocolata pura si Alfa Romeo MiTo
Autor:: lucia.reich@gmail.com
Articol: Am aflat de curand ca ciocolata neagra este mai excitanta decat un sarut! :o )
Dar oare poate fi mai seducatoare decat Alfa Romeo MiTo?

O echipa de cercetatori a monitorizat creierul si inima mai multor cupluri indragostite pentru a masura activitatea lor cardiaca si cerebrala. Dupa ce au fost rugati sa guste mai multe bucatele de ciocolata neagra, participantii la studiu au trebuit sa-si sarute partenerii. Descoperirea ca nici macar cele mai pasionale saruturi nu au putut sa se ridice la inaltimea placerii produse de ciocolata, este cel putin incredibila. Desi femeile sunt mai mari consumatoare de ciocolata comparativ cu barbatii, ambele sexe au avut reactii similare în timpul testelor realizate la cererea unei companii producatoare de ciocolata. E timpul sa mananc un After Eight. Si pentru ca placerea sa fie deplina, e timpul sa ma urc la volanul celei mai noi aparitii Alfa Romeo. Este MiTo! De culoarea ciocolatei pure! Trebuie s-o vedeti ca sa va dati seama ca primul gand, inainte de a o mangaia, este ca se va topi din cauza pasiunii fierbinti ce v-a indus-o doar simpla ei privire.

Eu iubesc ciocolata! Si cred ca sunt in asentimentul tuturor femeilor! O iubesc din cel putin o mie de motive, pe care nu le voi dezvalui, pentru ca este un secret intre mine si acest aliment minunat! Dar pot sa va spun ca ma face sa ma simt mult mai bine cu mine, si apoi am si citit ca este un aliment sanatos!

De fiecare data cand mananc o bucatica, am o stare de bine: nu conteaza momentul… ca te-ai despartit de iubit sau din contra, cand esti cu el si „indulcesti" seara, cand iti consolezi prietena cea mai buna sau cand in sesiune pentru mai multa energie … pur si simplu iti da o stare de bine! Pentru mine este pasiune, placere, energie, dar si liniste! Este cel mai bun medicament cand sunt singura, cand sunt nervoasa, sau … cand sufar o deceptie!

Ciocolata este cel mai bun afrodisiac! Un cubulet ma face fericita si … toate gandurile negre dispar! Textura fina ca de catifea, parfumul seducator si gustul sau dulce ma duc cu gandul la cele mai incitante momente din viata mea!

Alfa MiTo mi-a inspirat doar placerea vinovata pe care numai tabletele de After Eight ti-o pot da, este o asociere cu un gust atat de surprinzator, incat simti ca trebuie sa fie interzis, nu are nimic in comun cu lacomia sau cu exagerarea. Pur si simplu este placere pura!

Nu stiu pe nimeni care sa refuze o tableta de After Eight. Nu este ciocolata pe care o cumperi cand ai pofta de ceva dulce, ci este rasfatul care ti se ofera alaturi de o ceasca de cafea sau de ceai bun. Este un cadou delicat. Cu ea as compara eu aventura cu Alfa Romeo MiTo. Este o masina ce are toate motivele sa vrajeasca targetul feminin ce nu a fost pana acum amator de Alfa. Cu alte cuvinte, un pericol public pentru conturile dvs. Domnilor!

As fi putut sa-mi ascund incantarea in legatura cu intalnirea mea cu MiTo, dar pe bune, cine m-ar fi crezut si pe cine pacaleam? Este bine cunoscut ca este inspirata direct din 8C Competizione. Aparitia pe piata a acestei masini face parte dintr-o initiativa Alfa Romeo de a se adresa unei noi generatii de clienti. In special, clientilor ca voi, tineri educati, ce pot apela la discernamant cand se urca la volanul unei astfel de masini. Pentru ca ai nevoie de discernamant ca sa conduci o masina ce parca a evadat de pe circuitele de Formula1.

De zeci de ani situatia Alfa Romeo a fost hotarata in mare parte de imagine si de mostenirea ce o poarta cu ea. A cumpara o Alfa a fost intotdeauna o decizie irationala, motivata de un sentiment subiectiv pentru frumusete, pentru inefabil, pentru o gratie pe care doar unele masini, neaparat italiene, o au. Totusi, fara a renunta la toate acestea, cu Alfa MiTo, acea era se inchide. MiTo este saturata de sarmul pe care doar roscatele Alfe il au, MiTo nu-ti cere sa ii ignori lipsurile (de parca ar fi putut avea unele!) pentru ca ore nesfarsite de munca au dus la concluzia ca sunt cu toatele eliminate.

Aspiratiile lui MiTo nu te dezamagesc. Am aflat ce s-a intamplat la testele organizate de importator pe circuitul de carting de pe linia de centura a Bucurestiului, si ma asteptam ca masina sa ma atraga sa-i testez limitele. Doar ca eu m-am speriat si nu am putut sa-i cer maximul pe care era ea capabila sa mi-l dea. MiTo n-a pierdut nicio masura: nici in acceleratie maxima, schimbari rapide de directie, curbe topite intr-o clipita, frane bruste, pe drum ud sau uscat … orice i-am cerut, MiTo a indeplinit fara sa clipeasca, precum un iubit ce crede orbeste in tine, si cu siguranta ca era pregatita de mult mai mult.

Daca nu ma credeti,
Daca nu sunteti de aceeasi parere,
Daca nu ne-ati vazut inca pe strazile Bucurestiului,
Daca nu sunteti unul dintre acei "nebuni" ce au crezut c-o pot bate si-au ramas doar loviti in moalele capului uitandu-se lung dupa posteriorul ei, intrebandu-se vrajiti cine-i duduia ciocolatie,
Asadar, daca va regasiti intr-una din situatiile de mai sus, aruncati o privire pe galeria foto, unde puteti vedea cateva ipostaze ale noului model Alfa Romeo! Fina, catifelata, savuroasa ca After Eight – Alfa MiTo!

Sub toate acele curbe ale caroseriei sta aceeasi platforma ce-l pune in miscare si pe Fiat Grande Punto. Ca si Abarth, cu MiTo Alfa aduce pe sosele o alta bestie. Parte din transformare vine din imbunatatirile electronice ce ar face o naveta spatiala sa para un proiect de scoala primara, de la controlul stabilitatii pana la distributia computerizata a fortei de franare si diferentialul electronic. Daca ma intrebati ce-i lipseste, sau ce as fi vrut sa fie schimbat, singurul lucru ar fi ca lipsesc manerele de deasupra geamurilor de care sa se poata tine pasagerii.

Este masura erotismului permanent, expresivitatea si frumusetea ce o emana si au emanat-o intotdeauna aceste masini si pentru asta au fost intotdeauna cumparate, sau dorite sau doar regretate cu un soi de nostalgie cand au disparut. Cand spui Alfa nu e niciodata vorba despre performanta, motoare sau valoare, in primul rand. Nu, Alfa Romeo este chintesenta stilului italian, dorinta, imbujorare, profil si linii de ti se impreuneaza degetele de la picioare de placere.

Este vorba despre pasiunea incomoda a lui Dustin Hoffman in "The Graduate." Este vorba despre "Juliet of the Spirits" al lui Fellini in care Giulietta Masina este convinsa de un barbat, un Romeo, intr-o Giulietta Spider (ce a fost calificata drept cea mai evidenta referinta meta din istoria filmului). Este despre tinerete, imperturbabil si promisiunea soptita a sexului sub parapeti.

Nu va lasati pacaliti insa: in ciuda stilului 8C, MiTo nu este un supercar. Nu va face cercuri in jurul lui Porsche sau al lui Corvette. Provocarea vine abia de-aici in colo, pentru ca Alfa Romeo va trebui sa urmeze de-acum incolo calea MiTo si sa faca din ea o noua regula mai degraba decat o exceptie.

MiTo a fost desenata de designerul Alfa, Juan Manuel Diaz. Si aici MiTo are o poveste! Tanarul argentinian aflat in atelierele de creatie in 2002, salivand dupa prototipul 8C sport car, frustrat ca el insusi nu va putea sa-si permita vreodata o astfel de masina, (conform Automotive News), a inceput sa deseneze MiTo ca o versiune accesibila a cutezatorului 8C. Si nu s-a indepartat de ceea ce si-a propus. Ca si 8C, MiTo are niste forme ecstatice, este plina de linii consonante si idei complete, la fel ca si o buna bucata muzicala. Grila arhicunoscuta de forma ciocului de vultur a Alfa-ei pare sa sparga vantul in doua si sa lase sa ia cu el cele doua bucati de metal, redand in muchii si fatete sinuoase capota si forma de picatura a masinii. Mie mi se pare a fi o masina cu trasaturi perfect exprimate. La interior Alfa isi propune sa ofere acelasi grad de personalizare, iar pe pagina de web am descoperit ca poti alege in afara de o gama larga de culori, materiale, si grad de finisaje, pana si ce fel de rama de stopuri vrei.

Alfa MiTo este o masina superba, amuzanta, cu privire de top model pe podium si cu o gratie a farmecului italian ce nu poate fi cumparata de nicaieri (poate doar Fiat 500 sa mai detina acest secret, dar cu Cinquecento nu pot fi obiectiva, el mi-a furat deja inima!). Ferrari si Maserati nu conteaza aici, ele nu sunt masini adevarate, ele sunt doar vise de neatins. MiTo in schimb a venit in Romania. Si poate fi al tau. Lasa-l sa te vrajeasca!

www.informal.ro
--
Visitor Ip: 86.34.0.73

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu