Am nevoie de trei persoane cu mintea limpede

      Dupa cum stiti am creat blogul viu-grai http://viu-grai.blogspot.com/ . Pentru ca tot ce scrie in el este scris cu mana mea, mie greu sa scriu doar eu singur, vreau ca acest blog sa fie original nu copy/paste si prin el vreau sa ducem lumii umpic de pozitivitate, religie, ganduri bune, infromatii utile (nu negative gen: blonda lui nu stiu care o facut sex oral (scz de limbaj dar multi scriu tampenii ca sa fie cititi)... nu informatii de aste ci de exemplu : despre documentare ce ne pot ajuta in viata, despre mediu inconjurator si multe alte informatii frumoase, originale si utile).
       As avea nevoie de minim trei bloggeri care cred ca pot sa scrie ceva pozitiv, original si frumos. Noi suntem pana acum doi autori, daca doriti sa faceti parte din echipa noastra va rog sa intrati aici : Click pentru a deveni autor viu-grai si lasati printr-un comentariu adresa dumneavoastra de mail pentru a va trimite invitatie.
       Va multumesc! Impreuna vom reusi, stiu ca am mai scris despre asta dar nu am vazut nici o reactie poate acum o sa vada acest mesaj si acei bloggeri ce stiu si vor sa ajute pe altii prin cuvintele lor .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu