Eu nu suport timpul. (punct)


In fiecare vacanta ajung la aceeasi concluzie: mie nu imi plac vacantele. Nu de acum. In nici un caz cat stau acasa.
Am avut un weekend prelungit si chiar nu mi-a priit. Sau poate sunt eu pretentioasa. Sau poate timpul chiar trece cum are el chef. Nu am mai petrecut o vacanta de la un capat la altul in care sa zic "frate asta da vacanta" de nu mai stiu. Defapt ma intreb...oare a fost vre una? Dar lasa ca ma fac eu mare! Ma fac eu mare si atunci am sa ii arat timpului ca nu el e stapanul. Am sa ii arat cat de inutila e limitarea lui si am sa ii arat ca imi fac loc in timp si pentru mine. Si atunci am sa traiesc.
Ideea nu era sa incep sa filosofez. Nici sa ma revolt. Ideea era sa imi cer scuze ca nu am timp desi ma lupt sa imi fac. Sa imi cer scuze ca am atatea idei si asa putin timp. Si sa ii felicit pe cei pentru care timpul nu e o bariera. Pe cei care traiesc in afara lui.

6 comentarii:

  1. Dar el te suporta pe tine?
    Greu raspuns...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca ma agreaza. Uneori ma simpatizeaza. Dar de cele mai multe ori nu putem scapa unul de altul oricat ne-am dori. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai atunci nu ar fi bine sa fie valabila si reciproca?!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu stiu cine sunt aceia care traiesc inafara timpului. Politicenii romani. Ei sunt la fel dintotdeauna, doar fetele li se mai schimba, cateodata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ar vrea ei sa traiasca in afara timpului. Iti dai seama ce fericiti ar fi daca ar ramane in post o vesnicie? :)

    RăspundețiȘtergere