Ceva nu e în ordine

Ori a hecuit careva pagina noastră, ori lucrează Feri la ea ... nu se prea potrivesc niște numere pe la autori, pe la topul autorilor ... îm, eu atrag atenția, nu știu absolut nimic despre limbaje de programare. Mai nou de ieri pâna acum am avut 5 sau 6 network attacks pe calculatorul meu. Nu știu ce mă tot atacă ăștia că eu nu atac pe nimeni! Sper să nu dăm viruși la alții, cum se spune despre paginile starurilor, nu că noi am fi niscaiva staruri, totuși, dușmani s-ar putea să ne fi făcut printre Gel-oși meni din ăștia, transparenți, te atacă pe la spate, nu îi vezi, meduze, mie îmi plac alea roz, arată mai romantice, bleah!

Un comentariu:

  1. selena,numerele de postari nu se potrivesc pentru ca nu ne-am pus eticheta propriului nume la fiecare postare proprie,iar in top 10 este un alt sistem,care nu este bazat pe etichete,ci este afisat numarul real al postarilor.Iar de hackuit nici nu se pune problema,blogspot dupa parrea mea este imposibil de hackuit,sa nu uitam ca este proprietatea lui Google,deci sa nu ne facem probleme in acest sens...vezi poate ai descarcat ceva virus in calculator,cum se manifesta acele atacuri,poate te ajutam careva?

    RăspundețiȘtergere