Turismul electoral - Turul I

alegeri, alexandru hategan, campanie electorala, coada, electoral, exit, politia, poll, turism, turul 1, vot, voteaza, voturi
Nu am putut decat sa ma distrez astazi cand am vazut la TV pe toate posturile cum oamenii se inghesuie la vot si stau la coada cate 4-5 ore in sectiile speciale de vot ca sa ajunga si ei sa voteze.

Intrebarea e sa voteze ce ? schimbarea ? schimbarea cui ? Nu va fi nicio schimbare - unii spera intr-o schimbare, eu doar ma amuz de ce se intampla azi, e teribil de amuzant cum microbuzele stau in fata sectilor de votare pentru "turisti", asteptandu-l si pe cel din urma turist sa se intoarca la microbuz pentru a putea pleca in alt loc la alta sectie special amenajata.

Dragi romani, cel mai important aspect al zilei de azi nu a fost acela ca a fost o zi in care sa ne exprimam votul sau dorinta, cel mai important si mai haios aspect ala cestei zile a fost acela de a vedea cat de capabile sunt anumite firme de transport de a transporta oameni in cel mai scurt timp de la o sectie de votare la alta. De a vedea cum unii stau la cozi 4 ore pentru a vota, unii stand chiar si la ora aceasta (19:42). La asta suntem cei mai buni - sa ne furam noi singuri pe noi insine - asta e cea mai distractiva parte.
Daca ma intrebati pe mine Caragiale se prapadeste de ras in mormant vazandu-ne cum reusim azi sa punem in scena o foarte asemanatoare piesa de teatru parca sora geamana cu cea scrisa de el - "O scrisoare pierduta".
La intrarile si iesirile din Cluj-Napoca si banuiesc ca nu numai acolo, politia face filtre pentru a descuraja turismul electoral - adica aduce atingere libertatii de circulatie a cetatenilor. Politia Romana, face un abuz oprind masinile si intreband soferii daca stiu numele celor pe care ii transporta cu masina. Dragi prieteni, traim intr-o tara libera, unde exista asa numita "libera circulatie" - asta inseamna ca oricine are dreptul sa transporte orice numar de persoane atata timp cat acesta nu depaseste numarul maxim de persoane prevazut de producator pentru acea masina. Nu mi se pare in regula sa te opreasca politia si sa te intrebe incotro te indrepti azi pentru ca azi sunt alegerile. De ce nu sta politia la sectia de votare, sa vada daca votezi de 2 ori, si sa te acuze ca ai facut acest lucru, doar daca pot dovedi aceste acuzatii.

Daca m-ar fi oprit pe mine vre-o masina de politie astazi ca sa imi ceara date personale si sa ma intrebe despre cei din masina mea, eu i-as fi luat numarul de legitimatie si as fi depus o plangere impotriva acelei persoane pentur abuz in serviciu, de asemena as fi dat in judecata statul pentru ca imi ingradeste dreptul la libera circulatie.

Nu am mers si nu merg la vot azi, din 2 motive:
1) in semn de protest, pentru ca imi doresc ca niciunul dintre candidati sa nu iasa presedinte si nu am aceasta optiune pe acel buletin de vot, de asemenea este un protest impotriva sistemului.
2) nu merg la vot, pentru ca dupa parerea mea cu cat sunt mai putine persoane prezente, cu atata este mai greu sa fraudezi alegerile, pentru ca numarul celor prezenti la vot este mic. Se poate discuta pe acest subiect nu ore sau zile ci saptamani si ani de zile fiecare avand parerea lui.

Nu vreau sa fac politica, si nici sa vorbesc despre asta, eu nu am zis ca partidul x a facut turism sau partidul y, m-am amzuat doar pe seama celor care au stat la cozi si totodata pe seama celor intamplate azi.

Partidul x vine cu atuocarul si face turism electoral, dar face turism si partidul y, asta undeva s egaleaza, sau probabil ca nu. Nu vom sti niciodata.

O alta parte draguta a celor ce se intampla in tara cu alegerile astea, este aceea ca incepand de maine incepe din nou campania electorala, pentru turul II. Care promite sa vina cu si mai mult turism electoral, poate ca nu vor fi filtre la iesirile din oras, ci vor fi inchise orasele si va fi oprita circulatia persoanelor. Dupa cum se preconizeaza ne asteapta numai lucruri bune in turul II.

Eu vreau sa iasa Vlad Tepes presedinte !!! :))
Tot ce am scris in acest post, este o parere personala, si trebuie luata ca atare.
Poza este un screen-shot de pe postul de televiziune realitatea tv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu