ea si el,ei si ele,noi si voi


el -misogin,ea-feminista infocata,ei detin puterea,iar ele stiu sa-si foloseasca,de asemenea, puterea...
rivalitatea asta noi-barbatii si voi -femeile,sau viceversa nu am putut a o percepe si pricepe pe deplin niciodata...unii o afiseaza fatis,unii o tin ascunsa si o manifesta in fapte...
chiar atit de mult a trebuit sa ne dezamagim unii pe altii incit sa trebuiasca sa ne impartim in doua cete rivale si sa ne trimitem sageti otravite cu cuvinte grele?
orgoliu,orgoliu,orgoliu...nimic altceva in acest joc .
caci cred cu tarie ca ca nu putem fi intregi si frumosi unul fara celalalt,ca starea de doi e atit de frumoasa ,incit te face sa uiti...ca esti misogin sau feminista infocata.


"Ma culcasem langa glasul tau.
Era tare bine acolo si sinii tai calzi imi pastrau
timplele.
Nici nu-mi mai amintesc ce cantai.
Poate ceva despre crengile si apele care ti-au cutreierat
noptile.
Sau poate copilaria ta care a murit
undeva, sub cuvinte.
Nici nu-mi mai amintesc ce cantai.
Ma jucam cu palmile in zulufii tai.
Erau tare indaratnici
si tu nu ma mai bagai de seama.
Nici nu-mi mai amintesc de ce plangeai.
Poate doar asa, de tristetea amurgurilor.
Ori poate de drag
si de blindete.
Nu-mi mai amintesc de ce plangeai.
Ma culcasem langa glasul tau si te iubeam. "

nichita stanescu,cintec de dor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu