Puterea lui Digg

Azi am postat un articol prin care am incercat sa va conving sa trimiteti articolele voastre pe Digg,StumbleUpon,Delicios,si alte siteuri de socializare.Nu stiu cat de multi autori ati facut acest lucru,insa am venit cu dovezi clare:digg ne influenteaza relatia cu Google.Am vazut ca adniana a trimis mai multe articole pe digg,o felicit pentru actiunea sa,si m-as bucura daca toti ne-am face conturi pe Digg,StumbleUpon si Delicious,si am trimite cat mai multe articole din blog pe acele siteuri.Ne va ajuta enorm pe viitor,mai ales daca devine o obisnuinta--dupa ce am postat un articol,primul lucru pe care il fac este sa il trimit pe cel putin unul din aceste siteuri.Deja suntem vazuti destul de bine de catre Google,luand in considerare si faptul ca existam doar de o saptamana--si sa speram ca vom evolua in directia cea buna.
Vin cu niste dovezi clare a puterii acestor actiuni de a adauga articolele pe Digg,SumbleUpon,sau Delicious:
Iata cateva cautari,pentru care suntem clasati bine in cautarile Google:

Nu vreau sa va demonstrez cat de bine ne gaseste google,mai avem pana acolo,insa vreau sa subliniez faptul ca este important sa ne adaugam articolele pe Digg,StumbleUpon,etc.

Majoritatea articolelor care sunt gasite dupa cautarile de mai sus au fost adaugate pe Digg.

Un comentariu:

  1. 100 Ro,
    Am facut un cont pe Digg.
    Intrebari:
    1/ Daca dorec sa postez acolo articolul va trebui sa am un url de 100 Ro sau url-ul blogului meu personal.
    2/ Va trebui sa traduc articolul meu in engleza sau sa-l las in limba romana?
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere