Mass Media(Sau cum aţi prostit poporu cu televizoru)



Din nou dacă adevărul consideraţi că vă adunce o ofensă, nu citiţi, nu vreau să ajungă plângeri la uşa lu şefu să mă dea afară de pe blog...


Mass Media... Ce asta? Mass media e o chestie care se transmite din cele 4 poziţii caracteristice mass mediei: presa scrisă, radio, televizor, internet...

Rolul mass mediei: Informarea ar trebui să fie scopul principal, dar cum trăim intr-o ţară bananieră, scopul este rating, care aduce bănet.

Ce e ăla rating? Ratingul este câţi creduli se uită la tine când dai la tv următoarele: ţâţe, cururi, piţipoance, manelari, crime, violuri, senzaţionalisme d-astea.

Ce este creduli? Creduli este oamenii care acum mult timp erau deştepţi. S-au născut, au crescut şi au descoperit televizorul. Din acel moment, ca un neanderthalian veritabil ce descpera prima dată focul au rămas vrajiţi de acest instrument de tâmpire în timp real.

De ce avem mass medie? Deoarece lumea se înghesuie să vadă ţâţe, cururi, crime şi altele. Adică am văyut cu toţi cât de populare este "vedetele" româneşti. Şi câţi le consideră vedte ar trebui să ne dedea de gândit că intelighenţia româneasccă e pe cale de dispariţie cu fiecare actor genial sau poet genial care dispare dintre noi şi contemporani nostri sunt ceva în genu: hello, dar cine sunt ăştia???

Aşa că în minunata încheiere, vă rog să mă scuzaţi dacă cumva v-am ofensat... Am această calitate de a mă enerva când văd ce val de idioţenie a cuprins această ţară...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu