Nu te-am avut niciodata si, totusi, te-am pierdut

Nu te-am avut niciodata si, totusi, te-am pierdut.. Citisem undeva ca nimeni nu poseda pe nimeni... Daca e asa, ar trebui sa fiu linistita... Daca nu mi-ai apartinut mie, inseamna ca nu poti apartine nimanui... Dar de ce traiesc cu convingerea ca o alta te va avea mai mult ca mine?... Mai stii?.. Poate ca nu te-am avut niciodata... Si stau si ma intreb...ce ma doare din tine?.. Lipsa prelegerilor tale pt. care te iubeam, te sorbeam din priviri?.. Sau poate lipsa saruturilor tale care ma faceau sa uit de mine, de mintea mea care nu inceta niciodata sa lucreze... Sau poate prezenta ta, care si noaptea, in lipsa-ti, ma facea sa simt ca ma atingi?... Sau poate am innebunit... In carte asa scria.. Ca nu apartinem nimanui... Ce paradox dat naibii... Nu te-am avut niciodata si, totusi, te-am pierdut.. Si atunci...de ce ma dori?... Si chiar daca nu te-am avut niciodata...as vrea...sa-mi vii inapoi.. ..............Ca sa te am................inca o data minti si sangele meu fierbe.tu nu esti om.lichidul ce-ti curge prin veneeste tulbure, crud, amortit si rece.nu stiu sa fi auzit de vreo fiinta fara inimadar cred caum ca te-am descoperit..ciudat, nu? cu totii mi-au spus ca daca privesc in ochii taivad tarana si abissa fie totul doar un vis?ah..lumina..ai spusstingi lumina vezi..o aprinzi..ramai orb, pe veci!de ce oare? si totusi sa mori e prea usore prea frumos sa simti doar raceala,sa mirosi intunericsi sa dormi cu mainile pe piept.fa-ti cruce..tu mai simti?... crezi ca te vei mai naste si a doua oara?pentru ce?sa suferi, sa disperi,sa plangi si lacrimile tale sa arda, sa puta a vesncie?te mai intreb o data: de ce? cand spui ca iubeti tu ce simti?fluturasi, inimioare si trandafirici?fii serios, nu mai esti copil!de cand n-ai mai zambit?ti-a ramas obrazul ridat de intunericnu te simti ciudat,asa imbatranit? de ce sa mori?glumesti...nu mai glumi!ca ma irita!cand te simt in ceafa mea duhnind a frica,-otrava- te crezi vreun imparat?vreun rege petrecut cam prost pe tabla mea de sah?sa stii ca esti doar un pionsi ai cazut.si acum cum poti sa razi? te iubesc.doua cuvinte simple:un pronume si un verbnici o miscare,ar trebui sa fie doar o stare...tie cum iti suna cand le rostesti?vii?mie imi suna moarte. mi-ai jurat iubire pe soaresi pamantul s-a intunecat.mi-ai jurat iubire pe stele si-au cazut.mi-ai jurat iubire pe lunasi s-a stins.si tie iti suna vii cand le rostesti?cred ca ai urechi putrede.-otrava-te-am crezut demult...sa nu mai crezi! apropos, stii cum am vrut sa te gasesc?urmarind niste raze,cantec de nimfe,falfait de aripi de inger,cor de suspine..am crezut ca te voi gasi in rai.dar luminita de la capatul tunelului nu a aparut.si m-am gasit in fata unei mlastini.si atunci, banal, si ultimul strop de otrava,mi-a spus:-deschide ochii!si-atunci am vazut...noroiul!si nu ingerii printre care te-am crezut.

7 comentarii:

  1. Scz ca am postat de 3 ori la rand insa am vrut sa nu raman in urma:))
    O sa fiu plecat pana duminica si in consecinta nu o sa pot posta in week asa ca m-am revansat acum

    RăspundețiȘtergere
  2. si scuzati greselile de ortografie dn postare...nu am timp acum sa le rezolv insa promit ca le voi modifica..a.cum nu mai am timp.....deloc....

    RăspundețiȘtergere
  3. IUBIRE...SENSIBILITATE...ASTA E VIATA!
    INDIFERENTA...RACEALA...ASTA E MOARTEA!

    RăspundețiȘtergere