Iubesc..dar ceva lipseste,asa ca...

iubire
De ceva timp ma tot gandesc la subiectul asta, dar nu am avut destul timp si puterea sa ma concentrez asupra lui...

Cu siguranță fiecare dintre noi am auzit cazuri in care o anumita persoana se plictisea în relația de cuplu, relație ce nu este de o luna sau de câteva luni ci poate de câțiva ani buni?! Eu am cunoscut anumiți ei/ele care deși își iubeau partenerul au simțit nevoia sa-l însele.
Atunci mi se parea corect sa ii întreb: "Ce-ți lipsește?" deoarece eu în naivitatea mea, cred ca odată ca cauta altceva în alta parte, ceva nu merge bine, ceva lipsește! Si îmi spune senin/a: " Vreau ceva nou, m-am plictisit de același chestii!" Si atunci impulsivitatea din mine scoate căpșorul; [ Stai, nene ca nu cred ca o alta femeie/ bărbat face sex altfel, dacă pe planul asta iți lipsește ceva?!] Ca odată ce cauți asta pe deplin, nu ma pot gândi ca-ți lipsesc discursurile despre arta, sau un film, sau preocupările comune. Eu asa vad lucrurile!

Ce ma frapează și mai tare este faptul ca urmează povestea atipica, din punctul meu de vedere, cum ca dacă stau un week-end împreuna dar se satura de fata ei, de gesturile ei, de pielea ei, de umbra ei, in fond si la urma urmei de EA în întregime! (Vorbesc de EL ca s-a plictisit de EA, pentru situația pe care eu o cunosc e de asa natura. Cu siguranța exista si EA care se plictisește de EL, din păcate!) Revenind - pe cealaltă parte spune ca ea e totul , ca nu ar înlocui-o cu nimic, ca o iubeste enorm, ca e mai mult decât si-ar fi dorit!!!... Eu niciodată nu o sa înțeleg cum iubești un om de care te plictisești, după un week-end!?!!!

Ok, sa zicem ca am înțeles cât de cât situația. Dar, dacă te-ai plictisit de ea, de ce nu ai puterea aceea si mai ales demnitatea sa comunici cu ea, sa ii spui ce simți, în ce stadiu ești. Daca va iubiti, oare nu a-ti putea rezolva problema asta. Si daca te plictisesti de ea e mai convenabil sa o inseli decat sa schimbati ceva impreuna???

Acum, ma intreb ce e inseamna iubita lui pentru el? Un naufragiu, un moment de descarcare al tuturor reprimarilor sexuale si atat sau.....??? Pentru ca din ceea ce-mi spunea el eu asta vedeam. Iubirea inseamna atat de multe chestii adunate la un loc!...Cica - "dupa 3 zile de stat impreuna simt nevoia sa vad un alt fund, alti sani!!!" Pe asta nu am inteles-o si nici nu cred ca o voi intelege prea curand!!!


Dragii mei, cat de idioti putem sa fim sa nu ne mai saturam. Pretinzi ca iubesti, esti iubit, peransamblu ai tot ce are un tanar la 24 de ani, poate chiar mai mult decat altii!!! Si vrei altceva! Pentru ce vrei un altceva nu stiu, nu inteleg! Pentru ca oricate intrebari as fi pus, oricat i-as fi scormonit sufletul, totul era perfect, doar ca simtea o "nevoie aparte"... Eu personal nu am inselat niciodata, si nici nu o voi face niciodata pentru ca nu vreau sa traiesc in minciuna. Daca vreau ceva nou sunt capabila sa aflu mai intai ce inseamna acel "nou" si apoi sunt capabila sa vorbesc pe aceasta tema deschis si mai ales sincer! Si decat sa traiesc in minciuna as prefera sa stiu adevarul, oricat de crud ar fi!

Ma las la o parte. Revin la ideea de mai sus si ma intreb cum o fi combinatia asta de existenta TU-EA/ TU-ALTA in acelasi timp???!....Habar nu am! Dar, ma enerveaza mult, mult de tot acele persoane care au o viata dubla, care nu stiu pe ce lume traiesc, dar sunt capabile sa daruiasca iubire. Consider ca astfel de persoane sunt foarte egoiste, centrate pe propria persoana si pe propriile placeri! Detest oamenii care nu stiu sa se bucure de ce au, care nu stiu sa aprecieze omul de langa el. Cred ca toti acesti oameni pretind ca au trecut prin viata. Ce fel de viata????? - femei, barbati, bauturi, disoteci, droguri etc. Nu cred ca acesti oameni stiu sa se bucure de lucrurile marunte si simple care dau farmec vietii si te implinesc!

Eu niciodata nu m-as plictitsi de persoana pe care o iubesc. Nu as putea. Ador momentele in care sunt doar eu cu el. Pentru ca mereu il redescopar. Mereu apare ceva nou, care ma surprinde placut...Nu admit faptul ca nu sunt momente dificile. Sunt momente dificile pentru ca avem defecte, pentru ca avem momente proaste, pentru ca suntem obositi si stresati, dar incercam sa ne reamintim de fiecare data ce ne uneste, sa ne reamintim idealurile comune si visele pentru care luptam...etc.

Nu are rost sa cautam niciunul dintre noi altceva, pentru ca eu consider ca nu ne ajunge o viata de om sa-l descoperim pe celalalt daca il iubim cu adevarat si simtim ca e cel care viata ni l-a dat. Trebuie sa luptam mereu, sa vrem sa mergem mai departe, altfel viata devinecotidian, omul de langa noi devine nemesager al sentimentelor!

Incercati sa va pierdeti in inima celuilalt, in mintea lui, sa-i oglinditi viata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu