Hop si eu

Stiu, stiu sau vreau sa stiu si sa inteleg cu mintea mea de capcaun, ca nimic nu este intamplator. Cand cred ca totul s-a sfarsit, ca nu am niciun rost pe Pamant - desi am, il stiu si ma straduiesc sa il fac stralucitor, cat mai vizibil, oamenii sa exclame... oauuu - ceva, dragut, care ma face sa zambesc si sa spun "Hai s-o fac si pe asta!" apare in viata mea.
Azi, desi soarele m-a mangaiat si mi-a zambit -e prietenul meu de nadejde - si mi-a spus ca va aparea curand si pe strada mea (de cateva luni si asfaltata :)), nu am avut starea zburdalnica de alta data. Sufletul imi plange dupa dragoste. Creierul plange dupa odihna, lectura si muzica, nu mai vrea stres. Ma roaga zilnic sa iau stresul sa-l pun intr-un sertar, iar cheia sa o dau balaurilor sa o inghita. Asa am sa fac, am nevoie doar de cateva minute sa negociez cu timpul sa imi dea intr-o zi, macar o jumatate de ora in plus, sa alerg dupa stres si sa-l inchid. Ficatul plange dupa somn, un somn bun, cum de mult nu i-am mai oferit - recunosc - fara ceas care sa il trezeasca, fara vise cu lupte si sedinte si chin.
Asadar, azi, dupa o vizita la spital, dupa ce am vazut suferinta pe unde intorceam privirea... am ajuns acasa, am deschis calculatorul sa vad ceva frumos si sa ascult muzica. Am verificat mailul si am vazut ca blogul meu bios doareu.blogspot.ro este citit si de oameni interesati de stilul meu de a scrie. Am primit invitatia - ONORANTA - de a scrie aici pe 100 Ro si am mai fost "solicitata" de a participa la un concurs de povesti pentru iarna - caci scriu povesti, da -.
Am zambit fericita - in procent de 25% - am spus: "Da, am sa fac si asta... " si am plecat la vot.
Primisem o scrisoare "lacrimogena" - am ras cu lacrimi- de la domnul presedinte Basescu - multi bani cheltuiti pe maculatura, mai bine imi dadea o acadea - si ma ruga sa merg la vot.
Chiar vorbeam cu cineva si spuneam ca ne simtim si noi importanti, avand posibilitatea sa concediem parlamentari.
Ca sa nu am ziua prea chinuita, am mers la ziua unei prietene care a implinit 30 de ani - varsta frumoasa pentru o femeie - si m-am simtit bine (ca nu pot spune ca traiesc bine dintr-un salriu de profesor, din care imi mai scad si cele 7 zile fara plata, cand au si pretentia sa ma duc sa educ copii. Nu. Am sa stau acasa sa ma autoeduc).
Zambete si bucurii si sa avem o saptamana cu evenimente dragute de relatat. Chiar! Vine Targul International de Carte - Gaudeamus - la ROMEXPO din 25 noiembrie.
Cu stima,
DoarEu

4 comentarii:

  1. Am stiut pe cine sa invit pe 100 Ro,ma bucur sa fi printre noi.Scrii la un nivel inalt,trebuie sa recunosc.Exprimarea "creierul care plange dupa odihna" imi este foarte familiara,intrucat de cand s-a "nascut" 100 Ro orele mele de somn s-au redus la maximum 5 ore din 24 :( si ma simt epuizat peste masura.Cu ficatul din fericire nu am probleme,am luat Milk Thistle,care contine Silimarina,o planta deosebita,cu efecte hepatoprotectoare incredibile(ii recomand oricarei persoane sanatoase).Bine ai venit in echipa noastra,sper sa ne simtim aici ca in familie !

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat sa iti spun,cand postezi pune la etichete si numele tau de autor(DoarEu),astfel vom putea categoriza articolele fiecarui autor in parte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,sentimente apropiate ne leaga,poate vezi bine nu intamplator ne gasim aici...ca-ti plange sufletul dupa dragoste...waw!!ce bine...sa nu-ti fie frica,asa suntem setati sa iubim,fara iubire ar fi searbada lumea asta,eu una cred ca m-as perpeli fara iubirea semenilor,parol!La concursul cu povestile de iarna am fost invitata si eu...hehehe!!!ia te uita ca ne intalnim si acolo!Succes si sa auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere