Explicatii...

Probabil ca ati observat,in ultimele zile nu am scris decat articole foarte scurte,ceea ce nu este stilul meu.Am dovada chiar aici,si de indata ce am pus la punct blogul,ma voi apuca din nou sa scriu articole care nu se mai termina.....

De cand am facut acest blog,am stat in fata calculatorului mai mult timp pe zi decat orele de somn.De multe ori,eram atat de epuizat incat mi se inchideau ochii,in timp ce lucram la blog.

Probabil va intrebati ce poate dura atat de mult la construirea unui blog?
In cazul in care v-ati pus aceasta intrebare--e foarte usor sa iti faci un blog,insa cel mai mult conteaza ce faci cu el.In primul rand,am facut niste formulare,unde cei care doresc sa fie o parte a echipei sa poata trimite adresa lor de e-mail.Apoi gaseste designul potrivit;dupa care,am citit pe zeci de siteuri cum sa ma imprietenesc cu motoarele de cautare,si cum sa evit penalizarea blogului de catre ele.Apoi au urmat inscrierile,trimiterea invitatiilor,si adaugarea pozelor noilor autori pe blog.Nu pare a fi mare lucru,insa cand inmultesti cu 82,credti-ma ca nu este o suma mica.

Pana acuma in spatele 100 Ro se afla zeci de ore de munca din partea mea,si n-a trecut decat o saptamana si o zi.Sa speram ca in curand se vor rezolva toate problemele in privinta designului,a invitatilor,etc. si ma voi apuca sa postez mai multe articole,si mult mai consistente.

Va urez toate cele bune!

2 comentarii:

  1. 100 ro,multumim pt. munca depusa,cam imi dau seama ce inseamna...ai grija de tine si orele de somn!si nu uita sa votezi,azi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma gandesc sa ma duc la vot,insa crede-ma habar n-am pe cine sa votez....eu nu sunt pro,si nici impotriva niciunui candidat,pentru nu am nici o informatie relevanta despre ei....Cine sunt ei de fapt?Tot ce avem este iluzia creata de ei,in campania electorala....Ce au facut acei oameni in viata lor,pentru a-si merita statutul de presedinte? Daca ar candida o macar personalitate POZITIVA,si cu suflet, care chiar a facut ceva bun in viata fara sa fie fortat pentru a-si crea imagine in mass media.de exemplu,daca ar candida un OM ca si Raed Arafat,sau Klaus Johannis,as fi primul la urne,pentru ca stiu ca as face un lucru bun pentru tara asta.Stiti cum fac candidatii nostrii?Ca si cum m-as duce pentru a obtine un job,fara CV,fara vreo dovada ca ma pricep in domaniul in care voi fi angajat.Si pe deasupra as mai cere si un salariu bun,incercand sa il conving pe angajator ca sunt CEL MAI BUN pentru acel post...bineinteles,incercand sa il conving doar cu vorbe,fara nici o dovada.Voi ce credeti,as reusi?Poate as reusi,daca as avea spirit MARE de convingere,si pe deasupra angajatorul(v-ati prins?) ar fi prost.

    RăspundețiȘtergere