Bate la usha... - Pe cine ?

Si m-am trezit azi dimineata in apartamentul prietenei mele. Nu m-am trezit de prea mult somn, ci de la "niste" sunat vreo 10 minute la interfon, si apoi batut la usha.. Credeam ca vre-un vecin bate pe cineva la mine la usha, dar nu a fost asa.

Din ciclul ce sa facem cand stam in chirie, cum a povestit si 100ro in postul cu capacul, vin si eu cu o poveste.

Proprietara la care sta prietena mea, banuiesc ca are niste probleme grave. Cand a semnat contractul s-au inteles ca nu are ce sa caute in apartamnet, decat 1 data pe luna si atunci daca o anunta pe chiriasa. Zis si facut ... aaa NOT !!! acum vreo doua saptamani intr-o seara se pomeneste prietena mea cu baba la usha. Dupa aceleasi "niste" batai la usa intr-un final deschide si vazand ca e propritara, a avut pentru o secunda reflexul de a se uita la telefon sa vada cand a fost anuntata... (stati linisiti, nu a fost). A tinut-o de povesti, proprietara, vreo 2 ore. Evident ca prietena mea nu facuse curat in toata casa, si nu era pregatita sa o primeasca pe proprietara, o scrumiera era plina de mucuri si in rest toate lucrurile erau normale prin camera. Si-a inceput femeia sa-i tina morala ca de ce e scrumiera plina, ca pute in camera a tigari (duuuuuuh) ca daca fumeaza asa mult i se ingalbenesc usile (eu am zis ca se vor asorta cu peretii care vor fi si ei galbeni :) ).

Dupa 2 ore de morala si teoria curateniei, si-a luat talpasita. Nu am putut decat sa constatam ca e o femeie plictisita, poate nu chiar cea mai inteligenta fiinta de pe planeta (ca sa nu zic proasta ca e urat) care bantuie cartierele, pe la coafor, unghii.. si daca tot e in zona vine neanuntata sa vada ce face chiriasa.

Si dupa cum ziceam azi dimineata ne trezeste interfonu`, apoi batai la usa reo 5 minute (nu exagerez, m-am uitat la ceas). Apoi auzim discutii pe casa scarilor, eram siguri ca era proprietara discutand cu vecina din diagonala - securistul blocului de altfel ca doar ea stie tot ce mishca pentru ca e si mai plictistia decat proprietara. Apoi liniste. Dupa o ora acelasi balamuc, iar interfonu, iar batai la usa disperate, am inceput sa cred ca poate vre-un vecin idiot a facut o farsa proasta si a agatat o felie de carne la mine pe usha si un ciocan langa, si imi bat vecinii carne pe usha.

Asa ca am 2 lucruri pe ordinea de saptamana asta.. cum s-o linistesc pe vecina din diagonala sa nu ma mai spioneze... si ce sa fac cu proprietara sa se dezobisnuiasca sa vina la apartament neanuntata... Azi a avut noroc ca eram acasa si n-a intrat... ca daca intra.. avea mare ghinion si regreta ca n-a stat acasa in frumoasa zi de 27 noiembrie 2009 :))

Asa ca spuneti-mi voi daca aveti vreo idee... o sa-mi agat de usa o felie mare de carne si o sa pun un ciocan langa si o sa scriu intre 8 si 10 dimineatza va rog sa bateti carnea. In felul asta poate se simte proprietara cand vine, si ma scuteste de batut cu pumnul in usa.

Ar trebui sa caut tubul ala cu spuma poliuretanica sa-i decorez putin usa pe la tocul usii.. am auzit ca vine cu vopsea cu tot jos cand vrei sa deschizi, sau e mai potrivit sprayul negru de vopsa (n-am dinasta.. dar cumpar) pe vizor ?

100ro a scris cuma scapat de acei proprietari care ii foloseau spray-ul si cum i-a educat. 100ro vreo idee ??

Un comentariu:

  1. sa bata carnea cu ciocanul de la 8 la 10....m-a amuzat teribil...ar face baba muschi :)))

    RăspundețiȘtergere