De ce adorati femeile?.... Suntem un rau necesar....:)) dar suntem fermecatoare

Noi, femeile suntem neintelese, capricioase, mofturoase, ciudate, nervoase, stresate, tipam, urlam, ne bucuram si atunci cand ne cumparam o pereche de dres-uri noi, ne sacrificam...toate astea si multe altele pentru ca doar noi:

1. putem fi fericite in asa fel incat sa nu simtitm pamantul sub picioare, iar el sa faca o glumita si asta sa fie de ajuns ca noi sa nu mai vorbim toata ziua cu el

2. ne putem trezi in mijlocul noptii, buimace si pufoase de somn, dar nu ne-am trezit degeaba...ne-am trezit pentru ca ne-am amintit ceva ce uitasem in mijlocul zilei, si evident ca il trezim sau sa il sunam pe el sa ii spunem despre ce este vorba...

3. putem sa ne imaginam si sa ajungem, si sa credem, si apoi sa vorbim despre povestea natra de dragoste mult timp

4. iertam greu, greu de tot, dar si atunci nu iertam cu totul; cand ne amintim tot mai intepam noi un picut...ca altfel uita ca a gresit...

5.ne suparam cand ne spuneti ca ziua urmatoare mergem la teatru si defapt ne duceti la film (asta nu e promisiune tinuta:D)

6. daca uitati ziua noastra de nastere, cu siguranta va amintim de cel putin 3 ori pe luna de acest eveniment:))

7. suntem "fenomenale" cand spunem "n-am nimic"....(eu daca as fi barbat si daca as auzi asta mi-as baga unghiile in gat, mai mult ca sigur:)))

8. atunci cand iubim, iubim cu totul, nu avem jumatati de masura ins entimente - ne facem planuri, visam, credem, speram...

9. daca ne despartim sidupa o saptaman tot suferim putin...si daca nu plangem de ciuda tot nimic nu am rezolvat

10. am invatat sa fim femei de cariera, mame, iubite, prietene si ce mai vreti voi...

11. la orice eveniment, orice simpla discutie, orice simpla plimbare noi o vrem cu happy end

12. nu ne imbatam aproape niciodata, dar atunci cand o facem suntem comice...si da, dezgustatoare, patetice, neatragatoare...

13. putem sa murim de durere, daca stim ca pe el il doare ceva doar pentu ca a stat intr-o pozitie incomoda nu ne plangem...

14. stim unde gresim, suntem geniale in a da sfaturi altora, dar cand vine vorba despre noi...STOP:))

15. suntem adorabile ca uram cocalarii, betivii, taranii si prostii

16. stim sa ne prefacem ca nu ne pasa, ca suntem inabordabile, putea sa ne prefacem ca suntem reci ca gheata desi npoua ne vine sa ii sarim in brate si suntem foarte timide

17. putem sa radem pe strada, sa vorbim despre orice fara sa ne pese de ce zice lumea din jur

18. suntem mandre ca suntem femei

19. uneori suntem atat de prosate, de toante, de dependente incat ajungem sa credem ca nu putem trai fara o anumita persoana...de cele mai multe ori este vorba despre un EL, si de fapt putem sa traim si singure mai mult decat ne putem imagina

20. doar noi, dragii nostri, putem dupa 10 ore de munca sa venim acasa sa facem curat, sa facem mancare, sa va ascultam absolut orice fraza, sa facem dragoste si probabil sa mai si planuim ziua urmatoare in cele mai mici detalii

21. stim sa te facem sa crezi ca esti unicul barbat din lume...prin zambet, prin atitudine si prin reactii

22. avem puterea sa va iertam; sa va iertam mereu si mult de tot, dar stim sa tragem o linie cand cuvintele nu mai sutn de ajuns iat faptele lasa de dorit

23. oricat de mult am suferi din dragoste, oricat de ranite am fi tot credem in dragoste si tot ne abandonam in bratele fat-frumosului...

24. facem compromisuri, doar pentru ca speram ca asa va fi mai bine pentru amandoi

25. plangem la filme, si apoi mai plangem inca jumatate de zi pentru ca ne-am amintit anumite momente grele din viata noastra

26. putem mereu sa o luam de la capat, desi sufletul ne este spulberat

27. avem atat de multe imaginatie, incat mereu putem surprinde cu ceva, daca vrem sa ii facem lui o bucurie suntem originale si ne surprindem chiar si pe noi

28. uneori credem ca suntem atat de simple si de ok, incat ne simtitm foarte ofensate cand auzim o discutie intre doi barbati pe subiectul vesnic "Femeia e cel mai complicat mamifer!"

29. noi putem spune ceva fosrte clar si fara substraturi, si voi aveti un talent fantastic de a intelge altceva si finalul actiunii e o chestie mare si impodobita doar pentru ca suntem femei si suntem complicate

30. suntem geloase, ne pisicim si stim sa santajam...

31. uneori suntem atat de rele, foarte rele, iar atunci cand avem un scop...mintim si calcam peste tot cu nerusinare si fara sa privim inapoi...dar am ajuns unde ne-am prospus

32. suntem paranoice, iar, recunoasteti ca asta va amuza teribil...baietilor:P

33. gasim un milion de solutii pentru o singura problema si gasim alte o mie de variante ca sa putem aplica solutiile asupra problemei respective

33. putem sa ne vedem cu prietenele noastre o saptamana la rand si duminca sa ne revedeam si tot sa avem ce discuta

34. suntem atat de copii uneori

35. suntem atat de naive, incat daca in seara asta am cunoscut un baiat si ala a zis ca ne va suna maine, noi chiar credem ca asa va fi si stam o zi intreaga calare pe telefon:)))

36. suntem penibile atunci cand cautam totu felul de scuze copilaresti deoarece nu am putu ajunge la intalnirea cu prietenii lui

37. putem sa facem legaturi si conexiuni intre evenimentele unei zile...si sa ajungem la concluzii sfasietoare si de-a dretul nebunesti:))

38. atunci cand suntem triste e nevoie doar sa ne tina in brate si devenim bucuroase si imbratisarea devina recipoca

39. putem sa va povestim depsr eo carte sau un film ore in sir fara sa ne plictisim

40. putem sa vorbim ore i sir despre absolut orice: carti, pantofi, fuste, mancare, farduri, de ce iarna ninge si nu e soare...:))


Si acum, sincer...ce farmec ar mai avea viata fara noi!!! ???

3 comentarii:

  1. Scz de greseli..e 12 noaptea...maine am de la 8, am lucrare de prezentat, care evident nu e terminata ca nu stiu sa fac o chestie la ea si nici nu-mi pica fisa:d....si mi-a venit idea asta in timp ce scriam la defectologie...da nu scriam despre femeie in nicun caz...va dati seama ce lucrare interesanta fac, daca rezultatul e articolul asta:))))
    pff...ce de greseli si cuvinte mancate...scz....pot scrie si corect cand nu ma grabesc:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Maaama cate chestii bune despre femei. Nici nu-mi treceau prin cap, cu toate ca pe unele le "execut" zilnic. Deh...capatana blonda, n-ai ce-i face :D

    RăspundețiȘtergere
  3. eeeiiii eu sunt bruneta si tot le "execut" cand am ocazia...dar mi-e mila de .... cand ma gandesc cate suporta. Eu, sincer nu suport atatea din partea lui....nici pe jumate macar:)

    RăspundețiȘtergere