Dansez pentru tine...


...sau pentru bani, cum vreti voi. O emisiune de rahat din toate punctele de vedere. Dar acest lucru nu ma mira, asa este trendul in Romania. Nu am urmarit niciodata "show-ul" in sine...doar asa pe net vreun dans, dar mi-am luat inima-n dinti si vineri seara am stat...si am stat...si m-am invartit si m-am plictisit...fratilor cat dureaza emisiunea asta? Uite ce am inteles eu:

Fiecare concurent are o poveste, un vis si danseaza pentru a-l indeplini, fiind jurizati si asa mai departe. Bun, deci se jurizeaza prestatia concurentilor...evolutia lor, intr-un cuvant dansul. Atunci de ce voteaza publicul la final? Credeti voi, ca acest public are habar de tehnici si originalitate...si ce mama naibii mai trebuie p'acolo? Sau voteaza povestea cea mai lacrimogena? Atunci de ce nu s-a facut o emisiune gen ...." ajutati-ma si pe mineeee", unde fiecare isi spune durerea iar la final publicul decide. Sau sa se intituleze "cine are cele mai multe cunostinte", pentru ca sunt sigura ca doar acestia isi irosesc creditul...doar nu ma apuc eu sa votez, ca nu m-am tampit.

Apoi ma enerveaza la culme anumite cazuri ce sunt prezentate printre picaturi. O familie simpla, care abia isi ducea traiul de pe o zi pe alta...dar ei isi doreau copil. Medicul i-a sfatuit sa nu faca acest pas...dar ei isi doreau dom'le. Si rezultatul? Un copil fara o mana, caruia nu-i pot cumpara medicatia corespunzatoare. Si vin sa ceara prin intermediul acestei mirifice emisiuni... Pai de ce mama naibii ai facut copilul acesta? Cand tu stii ca nu-ti poti permite sa intretii nici macar o pisica, te mai sfatuieste si medicul...dar tu o tii pe a ta...cum se numeste? Prostie, cumva? Si acum de ce vii sa cersesti? Du-te si da-ti cu ciocanul in cap...pentru ca ai avut sansa sa iei o decizie inteleapta si uite ce ai facut. Copilul acela ce vina are?.... prostie fara limite...hai sa promovam prostia. La asta ne pricepem cel mai bine. Iar Iulia Vantur, mai si declara : " voi sunteti un exemplu pentru noi toti". Ce sa-i mai zici? Te lasa masca.
Ca sunt si alte cazuri...cu probleme ce intervin pe parcurs...boli si alte nebunii, ok nimic de zis. Acolo merita un efort pentru a ajuta.
In seara aceasta au iesit Radu si Elena...probabil nu aveau visul prea emotionant...nu stiu. Eu ma uitam, recunosc, pentru Radu.biggrin
Restul emisiunii....prostie promovata la maxim, glume expirate...povesti si iar povesti, intrerupte din 5 in 5 minute de reclame. Ce sa zic...un deliciu de emisiune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu