Cișmigiu & Comp. Buna dimineata baieti!- Grigore Băjenaru


Urmând sfatul Corei am cumparat/citit Cismigiu et Comp.

Nume: Cișmigiu & Comp. Buna dimineata baieti! - Grigore Băjenaru
Colectia Biblioteca pentru toti, Jurnalul National - poza e tot de aici si de aici se poate comanda sau de la chișcuri
Nota mea: 10/10
Pret: 10.99 ron

Ce să zic de ea? pai i-am dat nota 10 fiindca merita si 11 :) e superba, ușor de citit și draguță.

Varianta ce o am eu, de la Jurnalul e împărțită în două, prima parte e Cișmigiu & Comp., a doua parte e Buna dimineața băieți!

Cișmigiu & Comp.

- prezintă amintirile autorului din perioada când era elev la Liceul ”Gheorghe Lazăr”
- foarte frumos prezentate, o adevărată plăcere să le citești și să râzi de ce pozne mai făceau pe atunci
- mi-a trezit amintiri, dor de liceu, dor de foștii colegi, o fi fost la facultate frumos, dar uniunea și prietenia din liceu, ce era în clasă, e de negasit în alt loc...o câte nu am mai facut și noi :D
- mi-a trezit chef de vizitat Bucureștiul să văd și eu faimosul liceu + parc ..
- am aplaudat, am țopăit de bucurie, etc..da știu nu-s toată la cap, da când sunt singură în cameră și citesc/vad ceva ce îmi trezește emoții așa reacționez..Veturia e de vină :P Cora știe, restul vă recomand să o citiți

Bună dimineața băieți!

- prezintă amintirile autorului din perioada când era profesor
- nu sunt așa savuroase și pline de umor, în schimb prezintă întălniri, povești și anecdote în legătură cu cei mai mari scriitori ai noștri și e o plăcere să citești despre Eminescu, Iacob Negruzzi, Camil Petrescu, Liviu Rebreanu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu