:: Lupta cu inertia - adevarul integral de Nicolae Labis

Titlu: Lupta cu inertia - adevarul integral de Nicolae Labis
Autor:: Odorica Ion
Articol: Nu cumva si acum luptam si noi cu inertia si nu aflam adevarul integral.
Pustiul acesta a mai valabil acum ca oricind.
V-am cam plictisit cu art.despre acest adolescent, mai am unul dar, am vrut sa va mai scot din stresul cotidian sa vedeti ce au patimit si altii acum peste 5o de ani.
Sa facem ce putem sa nu se mai repete.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

2 comentarii:

  1. Odorica, nu a fost nici o plictiseala, din contra! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am simtit vinovata ca va plictisesc, dar mai am um articol si gata cu toate ca aveam multe de spus despre acest nedreptatit al sortii, marginalizat.Multumesc pentru comentariu,
    Cu drag,

    Odorica

    RăspundețiȘtergere