Inima Copiilor

Am primit un mail de la inima copiilor,pe care probabil l-au primit toti cei care sprijina demersul lor.Ma bucur ca i-am ajutat,si ma bucur ca exista asemenea asociatii in Romania.

ti multumim din inima pentru ajutor si iti uram
PASTE FERICIT!
Primavara
se poarta 2%.
Poti sa ii dai cui vrei tu,
numai sa nu-i lasi la Stat!
Noi speram ca vrei sa
ii dai Inimii Copiilor.
in urma cu exact un an incepea campania noastra "Inima Copiilor pentru Marie Curie": pe 31 martie 2009, nu aveam nimic altceva decat bune intentii.

Ne-ai ajutat, iar acum bunele intentii (ale noastre, ale tale si ale catorva sute de mii de oameni ca tine) mai au foarte putin si capata forma unei sectii de spital.

Ne-am propus sa infiintam un departament "minimal" de cardiochirurgie pediatrica pentru care aveam nevoie de 500.000 EURO. Cu ajutorul tau, am strans de 2 ori pe atat. In plus, ne-am gasit aliati in proiectul de la Marie Curie. Departamentul "minimal" s-a transformat intr-un departament modern de 2.500.000 EURO. Pentru Ministerul Sanatatii, proiectul a devenit prioritar: a investit in el peste 1.000.000 EURO si il va sustine in continuare.

De asta toamna construim si amenajam si speram ca lucrarile se vor termina intr-o luna.

Fara tine si altii ca tine, lucrurile ar fi stat si azi ca acum un an - cu cele mai bune intentii din lume, nu poti salva insa pe nimeni... Mai e putin si multi dintre copiii bolnavi de inima vor putea fi operati si salvati in tara: o sansa enorma pentru toti parintii care nu si-ar fi permis cheltuielile unei operatii in strainatate.

Pe langa multumirile cu care iti suntem datori pentru tot ce am facut impreuna, vrem sa-ti amintim ca poti redirectiona 2% din impozitul pe venitul tau catre Inima Copiilor.

Anul trecut, am primit aproape 150.000 EURO din 2% - bani multi cu care am facut multe. Ne bazam in continuare pe sprijinul tau si al prietenilor pe care ii poti convinge sa ne ajute.
Gasesti la noi pe site un formular usor de completat si afli tot ce trebuie sa faci. E simplu si nu te costa nimic: tu decizi unde sa ajunga niste bani care altminteri ar ramane la Stat.


Multumim inca o data si pastram legatura.

PASTE FERICIT tie si celor dragi!

Cu drag,
Alex Popa
Asociatia Inima Copiilor
(vesti despre proiectul nostru in Jurnalul de campanie)

Ti-am trimis acest email pentru ca ai sustinut proiectul nostru sau un prieten de-al tau a socotit ca ai vrea sa ne ajuti. De aceea, credem ca avem obligatia sa te informam despre mersul campaniei noastre de strangere de fonduri si despre progresul proiectului nostru.
Daca nu doresti sa mai primesti alte vesti, te rugam raspunde cu un email cu subiectul "nu ma intereseaza".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu