:: HRISTOS A INVIAT !

Titlu: HRISTOS A INVIAT !
Autor:: Odorica Ion
Articol: HRISTOS A INVIAT !

Bucuroasa sint de acest Paste.
Cel mai mult ma bucur ca prin intermediul net-lui am intilnit oameni de o inteligenta si o tinuta morala foarte inalte.
Pina sa am calculator traiam cu iluzia ca eu sint cea mai sau aproape cea mai desteapta(dintre cei cu care aveam deaface).
Dar am citit atitea articole incit, ma rusinez de gindul meu plin de orgoliu.
Acum ma mir de ce sintem in fundatura asta, politica si economica a tarii cind avem atitea minti luminate.
Dar dvs.oricit sinteti de destepti cu diagnostice precise la situatia din tara nu aveti acces la conducerea tarii sau va este sila si credeti ca nu aveti nici o sansa si o sa esuati in mizeria clasei politice, de cea mai proasta calitate. Corupti, dar multi.
In orice caz va multumesc pertru art.dvs. le-am citit cu marte atentie, am invatat multe dar, ce este mai trist este ca dvs.nu sinteti printre cei care, ar trebui sa ne conduca destinele. Sau macar printre sfatuitorii politicienilor, pentru a nu merge,"in orb"(in interesul lor), mai departe.
Cred ca totul se va termina cu bine, cind vom alunga pentru totdeauna aceasta "magie neagra", care ne-a cuprins pe toti si pare ca nu mai scapam ca de ciuma, din ghearele ei.
Va multumesc inca odata, pentru articolele atit de bine simtite scrise, pentru urarile de pe toate blogurile mele si de pe Gmail si sa avem incredere in viitor.Timpul le rezolva pe toate !
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu