Tema saptamanii viitoare ?

Incepand de azi,in fiecare saptamana vom avea o sectiune pe blog,care va fi numita tema saptamanii.Articolele care vor fi postate in legatura cu tema saptamanii vor fi etichetate cu eticheta T1(prima saptamana,),T2(a doua saptamana,adica saptamana viitoare),T3(saptamana a treia) si asa mai departe,eu sper sa ajungem cel putin la T100 ;).Pe langa eticheta care reprezinta tema saptamanii,poti sa pui si alte etichete,doar sa fie si T* prezent.
Apelez la voi,pentru a decide tema saptamanii viitoare,si pentru a ajunge la un consens.

Ce tema vom alege pentru saptamana viitoare?

Sa prinda fiecare dintre voi curaj,si sa veniti cu o propunere,prin intermediul comentariilor:

54 de comentarii:

  1. De acord cu JokeBox, „Educația”. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. retete culinare,sfaturi si bancuri de prin/despre bucatarie...si asa vin sarbatorile :)

    RăspundețiȘtergere
  3. propun ceva legat de sarbatori, sa fim printre primii care scriu despre asta. si-asa copiii de la tara au inceput sa se pregateasca.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai vrem opinii,ca pana acum a castigat "educatia" , sa vedem ce mai spune si restul....

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca educatia in randul tinerilor conteaza dupa parerea lor cel mai putin, deci aleg educatia, insa daca imi vin idei dalea traznite in cap o sa revin:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Amintiri din copilaria fiecaruia.

    RăspundețiȘtergere
  7. Se pare ca fiecare a scris in final ce a dorit..nu prea s-a respectat...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Salut. Eu propun ca tema saptamanii sa fie intitulata "cel mai frumos vers, strofa dintr-o poezie"

    RăspundețiȘtergere
  9. @tasha tema saptamanii va fi o categorie din blog,daca vrei sa scrii poti sa scrii si altceva,dar daca scrii un articol care consideri ca face parte din tema saptamanii,ii pui si eticheta T2,astfel va face parte din tema saptamanii a doua,adica saptamana asta.Saptamana viitoare ii vom pune eticheta T3,dupa aceea T4,samd.

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut. O noua sugestie pentru tema saptamanii viitoare "iubirea si durerea"

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna tema si prezenta la fiecare dintre noi...de acord! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Sper ca aceasta tema (iubirea si durerea)va fi T3-ul.

    RăspundețiȘtergere
  13. da,va fi o tema care va face ravagii:P

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  15. eu propun pentru saptamana viitoare, mos nicolae, ca si-asa weekendu viitor va fi plin orasul de beculete aprinse, si de nuiele frumos colorate si "ninse"... ce ziceti ?

    RăspundețiȘtergere
  16. propun sa vb despre candidatii la prezidentiale:P

    RăspundețiȘtergere
  17. moş niculae. Să nu mai aud de prezidenţiale că înnebunesc cu candidaţii ăştia.

    RăspundețiȘtergere
  18. sentimente?:d c simte fiekre asa k tot vin sarbatorile

    RăspundețiȘtergere
  19. ''Idealuri de frumusete''

    RăspundețiȘtergere
  20. si eu vreau sa vorbim despre idealuri de frumusete:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Hai sa facem liste cu dorinte si cadouri. Iar 100Ro trebuie sa indeplineasca macar cate un lucru din fiecare lista. Vreti?:D
    Glumeam, evident. 100Ro nu te supara ( eh, stiu ca nu te superi tu asa usor).

    RăspundețiȘtergere
  22. :) nu sunt o persoana care se supara din orice

    RăspundețiȘtergere
  23. sau.. sa scrie fiecare despre orasul sau :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Ar fi dragut ca T4 sa fie "momente penibile" asa ne-am cunoaste mai bine si ar fi o saptamana de zambete :D.

    RăspundețiȘtergere
  25. eu propun sa fie "sanatate si fitness"-ul. Cine ce sport practica, ce manca, ce face pentru o viata mai sanatoasa si de aici am invata unu' de altu'.

    RăspundețiȘtergere
  26. subscriu si eu la poezii. mai ales că ăsta-i punctul meu forte.

    RăspundețiȘtergere
  27. Nu ar fi o idee sa ne indreptam cel putin pentru o perioada si catre o abordare "intelectuala" a problemei? Este unul din lucrurile de care ducem lipsa, ca natiune.

    RăspundețiȘtergere
  28. de ce tot ce este frumos trebuie sa se termine
    aste e tema la care m-am gandit

    RăspundețiȘtergere
  29. Memento '89 . In amintirea celor care ne-au redat posibilitatea de-a gândi și vorbi liberi

    RăspundețiȘtergere
  30. "viata ca un carusel,de ce nu un montagne-rousse? :D
    I`m just saying..

    RăspundețiȘtergere
  31. eu sunt de acord cu Dr. Rodney McKay, cred ca ar fi interesant sa incercam si cateva abordari ceva mai intelectuale...

    RăspundețiȘtergere
  32. Romania sau strainatate? Unde ati vrea sa traiti si sa lucrati, si de ce:)

    RăspundețiȘtergere
  33. Sau revin la vechile idei:
    -idealuri de frumusete
    -orasul natal
    Si am vazut mai sus o sugestie ''momente penibile''

    RăspundețiȘtergere
  34. Bine,vad ca nu ati ales o tema pentru saptamana asta,asadar voi alege eu:D Sa fie "O aventura-Povestea mea"

    RăspundețiȘtergere