Tenerife, sosesc!

Hola a todos!

Esta es mi primera articulo. Muchas gracias por la invitacion a escribir en este blog! Estoy encantado! Manana me marcho a Tenerife...

Aceasta a fost o repetitie de limba spaniola inainte de a imi lua zborul spre Tenerife. Voi culege invataturi si mi le voi sadi in suflet. Le voi impartasi Lumii pe parcurs si mai apoi. Ma intorc mai bogat si mai frumos peste 2 saptamani.

Felicitari pentru ideea acestui "blog la comun". Abia astept sa invat de la voi toti si sa devin si eu mai bun!

Te quero mas, Romania!

Din ce in ce mai bine!

Back to Dreams

2 comentarii:

  1. Multumesc pentru felicitari,si neaparat asteptam poze din tenerife,cu cat mai multe detalii :) Bine ati venit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu multumesc! Bine v-am gasit! ;) Desigur, voi fi "reporterul de la fatza locului"...

    RăspundețiȘtergere