Leapşa preferinţelor

Am de gând să rup puţin discuţiile "la modă" despre starea politică în care suntem în aceste vremuri (ha!) şi să vă invit la o discuţie mai... apetisantă.
Nu, nu vă gândiţi la aiureli. Nu, nu, nu!
Pur şi simplu, gândiţi-vă la MÂNCARE. Daaa..!!!

Fie că aparţineţi grupului "mănânc ca să trăiesc" sau a celui care aclamă "trăiesc ca să mănânc", încercaţi să faceţi un mic exerciţiu de aduceri aminte a aromelor şi gusturilor care vă atrag, dar şi a celor care vă displac teribil, a celor care vă fac să vă strâmbaţi cu un "BLEAH" alăturat unei grimase în ton.
Vă provoc să răspundeţi la cele două întrebări ale unei lepşe culinare care circulă în blogosferă:

1. Care e madlena domniei voastre?
2. Care este bau-baul din farfurie?

Eu am răspuns. Aici: http://frunzele.blogspot.com/2009/11/leapsa-preferintelor.html#comments

Deci???

P.S. Nu-i aşa că-i mai plăcut?
P.P.S. Mulţumesc pentru invitaţie!

Un comentariu:

  1. 1 Nimic nu imi place mai mult decat pizza quatro carni...Tocmai am terminat ultima felie :D
    2 Creier de porc ,arata scarbos de tot,si suna scarbos....

    P.S. poti sa pui la etichete si numele tau,astfel vom putea urmari toate postarile tale.

    RăspundețiȘtergere