How I Met Your Mother!


Se stie ca eu sunt fan serialului "Friends", dar de cand am vazut acest serial (How I Met Your Mother, n. HIMYM) eu, personal, cred ca acest serial este mult mai bun decat "Friends" !
In acest serial este vorba despre Ted, care in anul 2030 le povesteste copiilor sai cum s-a intilnit cu mama lor. Aceasta poveste este deja la sezonul 5, fiecare sezon are intre 20-24 de episoade, iar fiecare episod are o durata medie de 20-21 de minute.




Personajele principale sunt:
-Ted Mosby (Josh Radnor)
-Barney Stinson (Neil Patrick Harris)
-Robin Scherbatsky (Cobie Smulders)
-Lily Aldrin (Alyson Hannigan)
-Marshall Eriksen (Jason Segel)

Eu va recomand acest serial. Am vazut de 3 ori de la inceput pana la al 5-lea sezon, iar de foarte multe ori ma uit la diferite episoade, aprox la 2 episoade pe zi, si inca nu m-am saturat de ele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu