Descopera.ro - sursa de inspiratie

Imi place Descopera.ro. De multe ori,cand imi permite timpul trec si "pe la ei" , sa vad ce articole au mai scos.....de mic copil mi-au placut lucrurile interesante,si complicate,ceea ce m-a determinat ca printre altele sa mai fiu pasionat si de tot ceea-ce tine de tehnologie--electronica,gadgeturi,internet,etc.

http://www.hotdot.ro/websites_images/des.jpgDe aproximativ 2 ani am intrat prima oara pe Howstuffworks.com,si de atunci nu trece o saptamana sa nu citesc de pe acel site grozav,unde poti gasi informatii despre absolut orice,explicate intr-un stil care te ajuta sa intelegi foarte bine.Dar ce legatura are Descopera.ro cu Howstuffworks.com?

Pe la inceputul anului tradus un articol minunat de pe Howstuffworks,Iarna nucleara,actiune care a durat mai multe nopti la rand.Daca nu traduceam acel articol,poate ca nici acest articol nu ar exista--si autorii de pe Descopera.ro au tradus exact acelasi articol,bineinteles folosind alti termeni,si alte poze.Iata dovada,este evident ca articolul este preluat din aceasi sursa.

Iata inca un articol,care este preluat tot de pe Howstuffworks.com :

5 moduri in care ne vom distra in 2050



Top 5 Ways We'll Have Fun in 2050


Deci daca cei mari traduc articole din engleza (ca doar de unde sa le ia,astia de la Descopera.ro nu sunt savanti),eu cred ca lumea nu ne va critica daca venim cu articole care sunt preluate din engleza,nu? :)
Apropo,am vazut si articole de pe Auto.ro care sunt preluate de pe Autoblog.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu