Cel mai tare banc...


Fluturandu'mi ochisorii caprui pe twitter,am zarit un pasarel (dragutel) care ne trimitea pe un link...unde ghici ce se zarea?Nu, nu era Pamela Anderson alaptandu'si copiii cu multivitaminele din multiplele silicoane...era vorba despre un concurs de bancuri.Autorul celui mai bun banc a primit 1000 de dolari(eu nu i'as fi dat nici 50cents). Si dragutul banc suna cam in felul urmator:

"La o partida de vanatoare, un barbat elegant din Stockholm impusca o rata. Pasarea cade insa in ograda unui fermier, care sustine ca vanatul ii apartine.

– E pasarea mea, insista oraseanul.

Fermierul sugereaza sa fie transata disputa in stil vechi, cu un "sut neaos":

– Eu iti trag un sut cat pot de tare in boase, apoi tu faci la fel cu mine. Cine urla mai putin ia pasarea.Barbatul e de acord. Fermierul ii trage un sut strasnic in partile sensibile. Cand isi revine, oraseanul sopteste cu greu:

– Bine. Acum e randul meu.

– Lasa, zice taranul. Poti sa pastrezi rata." Trimis de Jorgen Jonssen, Suedia


Ori sunt eu prea morocanoasa si nici daca mi'ar arata Bula poponetul nu as necheza,ori bancul e cam sec...Oricum ar fi,felicitari norocosului.

Desigur,urmeaza si cel mai bun banc din Romania(ca doar trebuia sa'si bage si ea nasosul):

"Un sofer gonea cu 150 km/ora. Vede girofarul unei masini de politie in oglinda si accelereaza. Dupa o vreme, vede ca nu poate scapa de politist si trage pe dreapta. Politistul ii spune:

– Am avut o zi groaznica si vreau sa ajung acasa. Dar mi-a placut urmarirea. Asa ca zi-mi o scuza buna si te las sa pleci.

– Acum trei saptamani, nevasta-mea a fugit cu un politist, zice soferul. Cand te-am vazut in spate, am crezut ca vrei sa mi-o aduci inapoi." Trimis de Claudiu Enache Jiroveanu, Craiova

Parca acest banc suna mai bine...sau poate nu,dar sunt o "compatrioata" veritabila deci tin cu tara mea.Tu ce crezi?

3 comentarii: