Aruncarea cu privirea!


După cum v-am promis (în caz că n-aţi observat, mereu încep aşa un articol... m-a tâmpit campania electorală: Cata promite, Cata face!...hmmm, n-ar fi rău) astăzi vom discuta despre anumite criterii de selectare a companiei din vagoanele compartimentate.
Iată mă aflam pe peronul gării de vest din Ploieşti alături de Rusu Claudiu, persoană pe atât de dragă mie, pe atât de greu de caracterizat: Îţi spune, îţi explică, te înţelege, te face să înţelegi, te ascultă, te simţi ascultat şi moto-ul lui este:
-Iţi troznesc una-n gură de-ţi sar pufuleţii-
Aşteptam cu el trenul pentru Bucuresti. Ajunge trenul, înghesuială mare, "3 la 10 mii!", sacoşe, vârsta a 3-a şi a 4-a(Mamaie! Salută-l pe Ramses din partea mea!) şi mult jeg. Criteriile de selectare sunt următoarele:
1. Vârsta: se caută diversitate astfel încât căutăm fete tinere şi cochete şi femei care au prins în adolescenţă, epoca dinozaurilor. Strategia este în felul următor: fetele tinere nu-ţi vorbesc niciodată din propria iniţiativă, aşa că te bagi în seamă cu vârsta a 3-a care mereu are chef de vorbă şi nici nu are timp să te plictisească. Doamnele cochete, simţând această fimoză, se destind şi astfel nu te plictiseşti până acasă, ba chiar te-ai mai plimba două staţii.
2. Sex: Mult sex!ăăă...scuzaţi-mă... Sexul feminin, obligatoriu. E mai uşor de abordat şi astfel la discuţie se antrenează şi creierul bărbătesc auxiliar situat la baza jliţului.
3. Număr: Tineretul trebuie să fie majoritar, altfel asculţi poveşti de pe timpul lui Ceaşcă şi ai belit carasul.
Într-un sfârşit am găsit un compartiment care se adapta cerinţelor noastre. Intrăm şi începe bâlciul:
Mă aşez pe banchetă; în faţa mea, dihania de milioane de ani, mă privea suspect. În urechea dreaptă îmi şoptea o voce calmă şi... bufnită:
- Bă, hai dreacu de-aici că ne mănâncă fosila asta. Ia uite-a dreacu ce blană are-n cap! Ho, Ciubaka!....aoleu...îi curg balele?
Şi cum râdeam în hohote, de şoapta lui Liviu, iată replica bătrânei:
- Ce-i aia Ciubaka măi copii? (Na! A dreacu, ce urechi de vultur are!)
De fapt şoapta lui Liviu a fost auzită de tot compartimentul având în vedere că cele 2 fete de lângă babetă, râdeau de noi. Na, că iar ne-am făcut de cacao!
Dragă bătrâneţe,


Fetele glumeţe!

Un comentariu:

  1. :)) Dar prietenul tau a urlat sau ce? Oricum babele aud doar ce le convine...si cu nu stia ce e aia ciubaka...nah, s-a informat! :))

    RăspundețiȘtergere