Autorul 92

Astazi este prima mea zi aici pe 100ro.blogspto.com. Si ma bucur sa ma alatur echipei 100ro. Sunt mandru sa fiu cel de-al 92-lea membru al echipei.
Din moment ce acesta este primul meu articol aici, voi vorbi putin despre mine pentru ca ar fi frumos sa ne cunoastem fiecare mai detaliat decat ceea ce scrie fiecare in profil.

Am 23 de ani, sunt jurist, sunt fotograf profesionist, grafician si web-designer. Locuiesc in Targu-Mures - un orasel mic si curat, pe care il respect din toata inima.

Am un blog personal pe care-l administrez singur (nu-l voi aminti in acest post pentru ca acest post nu este ca sa imi fac reclama, il puteti vedea toti accesand profilul), am lucrat ca si grafician la diverse site-uri, proiecte, firme. Am lansat anumite produse pe piata si am contrinuit la identitatea vizuala a acestora.

Cel mai mult imi place sa scriu despre viata mea de zi cu zi, despre intamplari si aventuri, solutii gasite la diversele probleme intampinate.

Imi place enorm de mult sa fac fotografii - mai ales portrete (le gasiti pe blogul meu daca sunteti curiosi)

Mai sunt multe de zis despre mine, dar o sa-i las pe cei interesati sa afle mai multe despre mine pe parcurs. Astept intrebarile voastre, curiozitati, si toate cele prin intermediul commenturilor - promit sa va raspund la toti.

3 comentarii: