Cronicile unui aurolac emancipat:))

NEatza oameni..imi pare bine ca am revenit...si stiu ca la comentarii o sa vad "Si noi ne bucuram ca ai revenit" nu neaparat ca va bucurati, sau cel putin ca v-ar pasa, dar asa e romanu.Lui ii pare bine de orice kiar de nu-i pasa.Ce conteaza...macar pare k ii pasa, si totusi e ok.Si hai sa revenim la subiectu principal...aaa si cred ca nu o sa fie cel mai bun articol al meu insa se prezinta interesant..inca nu stiu despre ce o sa scriu, am mainile inghetate si milioane de preplici idioate care ii fac pe cei din jur sa rada sau sa creada ca esti un nebun..Ce sa zic.Asta seara am iesit la o plimbare.Am dat doua ture in jurul unui spital de nebuni, am intrebat daca ma primesc acolo si mi-au zis ca acolo ajung doar oamenii nebuni.Le-am zis OK.Si mam gandit sa le demonstrez ca sunt nebun.Am intrat pe o strada alaturata (incanjurat de 3 blocuri de 10 etaje) si am vrut sa tin un discurs...dar cui?era prea liniste asa ca am dat un sut intr-o roata de masina din parcare..Asta a tulburat linistea ce se asezase asupra strazii,asupara orasului..In secunda urmatoare cineva iese pe geam si striga.."Baaa esti nebun?!!Dormim..CE dracu ai la ora asta?.."S-au mai aprins cateva becuri si cateva persoane stateau cu ochii benoclati pe geam..probabil se intregau.."CE dracu vrea si nebunu ala?"..vezi si ziceau ca nu sunt nebun..Asa..si nu am mai tinut nici un discurs...mam strecurat inapoi pe marea strada a Republicii, foarte circulata,desigur la aceasta ora:)...Incercam sa atrag atentia asupra mea...Am facut poze cu persoane ce imi pareau "urate "in momentul acela...Cred ca totul se treage de la plictiseala de azi...monotonia din scara blocului,ceea ce ma aduce la subiectul principal...M-am trezit la ora 7.30...am plecat de la tzara, de la mica mea vacantza de 2 zile si cum necum am ajuns in oras....Ma grabeam sa ajung acasa sa intru pe net...sunt disperat de la un timp...desigur pentru o noua postare ma grabeam...ce sa zic si io:))))...si ajung in fatza usii si incerc sa caut prin buzunare, si prin rucsac...si pe unde nam cautat...si nimic:)))..nu aveam cheile:))....ce sa faci...suna la usa la vecina care seamana cu un dinozaur...zici ca e moarta de milioane de ani...cred ca a uitato...sau cum zice mama...nu mai aveau loc:)))...asa si ce sa fac..de la 9 dimineatza pana la 3 dupa amiaza mi-am petrecuto in scara blocului ca un aurolac....am gsit in cutia de scrisori cateva reviste, am mers si am cumparat o sticla de suci....si am revenit pe scara....pe scara unde locuiesc multe "fosile" cu care nu se paote discuta...dupa vreo doua ore de citit 3 reviste care nu aveau nimic interesant...hmmm, mi s-a facut foame, asa ca am intins pe scara revistele si mi-am scos ceva de mancare din rucsac...norocu meu ca imi pusese mama ceva...:)) asa ca mi-am intins pe jos si am mancat...cum ziceam, ca un aurolac...desigur, miam facut si temele tot pe scara,mam jucat pe telefon pana am terminat bateria, am facut poze la monotonia de pe scara...si apoi am fost sa votez, si apoi a venit mama cu cheile ei....era doar ora 3 ....mai aveam timp si de alte lucruri desigur:)...SI nu uitati.. MOS CRACIUN EXISTA!!!

6 comentarii:

  1. nu o sa iti zic "si euma bucur ca ai revenit" si alte aberatii de genu. Problema cea mai mare e ca nu vad nici o poza facuta in acel bloc cu telefonul pe care l-ai descarcat ulterior. Ar fi fost interesant sa ne si arati niste dovezi ca sa te putem crede pe cuvant ca asa a fost :p
    Si apropos de spitalul de nebuni - acolo se intra foarte greu - crede-ma ca am incercat si eu da nu m-au lasat. mi-au promis ca atunci cand voi intra acolo vor avea grija sa nu mai ies - dar asta intr-un post de-al meu aici pe 100ro o sa revin cu link cand voi scrie istorioara cu spitalu` de nebuni

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Maine fac rost de cablu de date si iti dau si pozele aici in articol...o sa ma tin de cuvant:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Dada,vreau sa vedem si pozele :)

    RăspundețiȘtergere
  4. acum nu am cum...si inca ceva 100RO am in tel 2 mesaje pe care nust qm sa le pun pe blog:)) am incercat cu aparatu sa le fac pzoa la telefon da nus e vede :(( 10 MP nus de ajuns...ce sa fac?

    RăspundețiȘtergere
  5. Scrie din tastatura....sau sunt prea lungi?

    RăspundețiȘtergere