Anunt catre autori !

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:qmjPf1f6crtBVM:http://jilltxt.net/wp-content/uploads/2006/10/tagcloud-bards-to-blogs.pngM-am gandit mult cum sa fac sa fie afisate cat mai corect linkuri catre articolele scrise de fiecare autor in parte.Vreau ca totul pe acest blog sa fie administrat cat mai cinstit,astfel incat fiecare autor sa aiba avantaje sau dezavantaje,in functie de efortul si munca depusa.Dupa multe ore de sange din abundenta in materia cenusie,am gasit o solutie simpla:fiecare autor sa isi puna la etichetele postarilor sale si numele de profil.

Ati vazut ca la sectiunea "Etichete" din sidebar unele cuvinte sunt afisate mai mari,altele mai mici.Etichetele sub care sunt cele mai multe articole sunt cele mai mari,iar etichetele cu cele mai putine articole sunt cele mai mici.

Astfel,autorul care a publicat cele mai multe articole va fi afisat mai mare decat cei care au publicat mai putin,deci va fi mult mai vizibil,iar articolele sale au mai multe sanse sa fie citite,ceea ce mi se pare foarte corect.

Asadar,cand postati un articol,sa nu uitati sa puneti si numele vostru la etichete.Succes!

3 comentarii:

  1. e corect .poate faci efortul sa apar si eu pe undeva, sincer nu ma regasesc nici la autori de articole , nici cu poza. multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda,nu ca ar conta asta atat de mult, insa...eu apar cu 16 articole si in fapt am 39...imi explici cum se fac indexarile?

    RăspundețiȘtergere
  3. Hm,tasha,te-as ruga ca la toate articolele tale sa pui eticheta
    Tasha,simplu,fara x sau alte litere,si iti vor fi afisate toate articolele:)daca nu reusesti,te rog lasa un comentariu la ultimul articol publicat de mine.Bafta:)
    @Flavius C am rezolvat,acum apari in ambele locuri,mersi ca m-ai notificat cu aceasta problema.

    RăspundețiȘtergere