100 Ro si Filmeonline.org

Duminica am pus un film de pe Filmeonline.org pe blog,Grado3,un film oarecare,mai simplu si nu prea senzational,dar oricum l-am pus pe blog sa vad cum apare.Se pare ca domnul xCosty,cum se afiseaza in e-mail ul trimis ieri,a observat in statistici ca pagina pe care se afla filmul a fost afisata si pe 100 Ro,si a afisat pe pagina respectiva:



http://a.imagehost.org/0877/amfurat.png


Chiar m-a amuzat actiunea lui,avand in vedere ca in player este afisata icoana cu Filmeonline.org,iar eu ii faceam sa zic asa reclama omului(nu ca ar avea el nevoie de reclama din partea mea,oricum are trafic intens)
Am intrat si l-am surprins cu un comentariu:

  • E tare faza cu “Am furat filmul de pe filmeonline.org ” ,stiti voi depre ce vorbesc,insa nu e corect sa scrii asa,intrucat chiar tu ai mentionat in “Disclaimer” ca nimic nu e al tau de pe acest site(referitor la filme),cum poti spune ca am furat de la tine de indata ce nu e al tau….:) oricum,bafta in continuare,va doresc succes,eu doar v-am facut reclama cu acel video….

Dupa care vad in casuta de e-mail mesajul:

  • Salut... nu mi-a furat filmul... ci munca depusa...e mai usor sa vezi sursa si apoi sa iei codul... decat sa cauti un host stabil... sa convertesti... si sa urci filmul...Am dreptate sau ma insel in legatura cu aceste lucruri?
I-am raspuns:

  • Da frate nu zic ca nu ai dreptate,dar gandeste-te ca eu nu pun toate filmele "tale" pe blogul ala,si vizitatorii dupa ce vad filmul vor tine minte logoul tau,si cu siguranta vor intra la tine sa vada si alte filme.E ca si cum as striga:"Pe fileonline.org sunt filme bune" .Nu?
Am omis o litera din filmeonline.org,dar m-a iertat omul :p si mi-a raspuns:

  • aici ai dreptate...dar eu in momentul in care am vrut sa iau ceva de la cineva... chiar daca stiam sa ii pacalesc player-ul k sa imi pun logoul meu... am dat mail... am spus... uite ce intentii am... se poate?daca imi raspunde procedez cum stabilim... daca nu... procedez dupa bunul meu plac

Iar cand l-am intrebat:

  • A,ok:) deci se poate? (si crede-ma ca stiu cata munca ai depus pentru siteul ala,felicitari)
nu am mai primit raspuns.

Ei bine,omul crede ca eu ii fur filmele...chiar nu ii fur nimic,el tot in asa fel le-a furat de pe un alt site,intrucat filmele nu sunt gazduite pe siteul lui.Ma intreb daca youtube ar avea atat de multi vizitatori,daca nu ar permite userilor sa afiseze videoclipurile in sute de mii de bloguri si site-uri?

4 comentarii:

  1. Dupa ce ca ii faci reclama face si figuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. ... daca vrei sa iei filme de pe site-uri online , atunci iti recomand: http://www.filme-online.110mb.com . Sper sa gasesti ceva pe placul tau si sa sti ca nu sunt filme de pe megavideo , ca alea nu tin mai mult de 72 de min si se blocheaza .... bafta cu site-ul/blogul ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. .. am vrut sa-mi dai si numele , dar prima data nu o mers ... sper sa mearga acuma. Eu sunt Anonimul de dinainte

    RăspundețiȘtergere
  4. Apropo , daca vrei sa vb despre filmele online , atunci intra pe id-ul de messenger: ceacky15 . bye bye

    RăspundețiȘtergere