Spanzurati pentru talharie


Dupa fapta si rasplata: Doi iranieni spanzurati pentru talharie

autor: FrontPress 22.01.2013
2Doi tineri de 23 şi 20 de ani, Alireza Mafiha şi Mohammad Ali Sarvari, au fost spânzuraţi duminică dimineaţa de macarale într-un parc din Teheran, în cadrul unei execuţii publice, pentru că au atacat cu cuţitul un bărbat. Aceştia s-au lăudat cu fapta lor iar apoi a apărut filmarea cu atacul şi pe YouTube. Imaginile au fost preluate imediat de televiziunea publică, stârnind un val de indignare în rândul cetăţenilor. Circa 2-300 de persoane au ţinut să fie prezente în momentul în care cei doi au fost pedepsiţi în centrul capitalei republicii islamice.
4 În filmările incriminatoare apar patru tineri mascaţi pe motociclete. Aceştia se apropie de victima care încerca să intre într-un imobil. Bărbatul este lovit de mai multe ori, trântit pe asfalt pentru ca în final să i se fure geanta şi haina de pe el.
1Pentru faptele lor, Alireza Mafiha şi Mohammad Ali Sarvari au fost condamnaţi la moarte. Complicii celor doi au primit câte 10 ani de închisoare şi o pedeapsă suplimentară de 74 de lovituri de bici. Deasemenea aceştia vor fi exilaţi într-un oraş mai mic timp de 5 ani, după ce vor fi eliberaţi.
În Iran pedeapsa cu moartea se mai aplică regulat pentru viol, jaf armat, trafic de droguri, crimă, acte de terorism sau chiar adulter. Sursa: FrontPress.ro
Citeste si:
Cele mai groaznice metode de execuţie din istorie. ATENȚIE, conţinut şocant!
In Iran, furtul din avutia statului se pedepseste cu MOARTEA

Un comentariu:

  1. Multumesc Cristina, am sa te vizitez. Dar nu este blogul meu, are administratori. Eu am alte bloguri pe care daca le vei cauta le vei gasi. Pe blogurile mele sunt zilnic scrise si articole acide scrise de mine. Iti doresc si eu un an nou presarat numai su surprize placute, Odorica

    RăspundețiȘtergere