[Editura For You Newsletter] 10 semne ca te afli intr-o relatie multi-dimensionala de Jenni

Dragii mei, iata un text care explica foarte bine motivele pentru care relatiile se desfac acum, mai mult decat oricand inainte. Lectura palcuta. cu drag, Monica
10 semne ca te afli intr-o relatie multi-dimensionala
de Jennifer Hoffman (ii multumim Alexandrei)
Am scris intr-o postare recenta de pe Facebook, despre o relatie de lunga durata, pe care am avut-o cu cineva si care a fost foarte frustranta, problematica si trista. Am simtit-o mult timp ca fiind blocata si, chiar daca eu ii pot vedea potentialul minunat, cealalta persoana nu poate. Apoi, cu cateva nopti in urma, in timp ce ma gandeam la ea, am inteles de ce nu a avansat nicodata, de ce nu „functioneaza” si de ce este atat de dezamagitoare si de dureroasa. Aceasta intelegere a fost atat de puternica, incat am putut, in doar cateva minute, sa renunt la relatia respectiva, cu toate problemele si frustrarile ei. Postarea mea a primit atat de multe comentarii si a fost retransmisa de atatea ori, incat am stiut ca trebuie sa va impartasesc mai multe despre aceasta informatie.
Lucrul pe care l-am inteles – si pe care nu-l stiam pana acum – a fost ca relatia noastra exista in dimensiuni diferite. Eu imi amintesc o conexiune care nu exista pentru el, deoarece el nu se afla in aceasta viata pe nivelul respectiv (si s-ar putea sa aleaga sa nu fie niciodata pe nivelul respectiv). Rostul meu in viata lui fost acela de a-l ajuta sa-si aminteasca ceva ce el nu vrea sa-si aminteasca acum. Si eu mentin pentru el un spatiu energetic, pe care el nu este pregatit sau dornic sa-l ocupe, alaturi de mine.
Dimensiunea, vibratia si frecventa pe care le-a ales spre a le trai in ziua de astazi a vietii lui, fac parte din lectiile lui. Eu mentin o frecventa diferita, care ii este disponibila, dar pe care trebuie sa o aleaga singur; eu nu pot alege pentru el. Acum pot vedea potentialul nostru de a forma un cuplu si el este extraordinar, dar el nu numai ca nu il vede, dar simplul gand de a se afla pe nivelul respectiv, il sperie. In timp ce eu ma gandesc sa-i ofer aceasta ocazie extraordinara, el se gandeste ca incerc sa-l imping intr-o situatie din care nu vrea sa faca (si chiar nu face) parte.
Dar acest gen de situatie exista in viata mea si dincolo de aceasta relatie; ea este prezenta in multe alte domenii ale vietii mele, in care imi amintesc o conexiune mult mai fericita si mai puternica cu altii si pastrez un spatiu energetic pentru ca ei sa mi se alature – spatiu pe care ei nu-l pot vedea, fiind deseori furiosi sau frustrati din cauza mea, in loc sa-mi impartaseasca viziunea. A trebuit sa inteleg ca daca ei nu au ales-o, nu e calea lor din aceasta viata. Si, pana acum, ei nici nu au ajuns in acest punct, chiar daca eu am muncit din greu, pentru a permite ca asta sa se intample – inclusiv martirizandu-ma in locul lor.
Iata cateva moduri prin care sa va puteti da seama daca va aflati intr-o relatie multi-dimensionala (si ganditi-va la orice relatie, nu numai la cele romantice).
1.                  Simtiti ca va straduiti mai mult decat cealalta persoana, pentru ca relatia sa functioneze.
2.                  Va doriti ca celalalt sa se schimbe.
3.                  El/ea reprezinta „punctul vostru orb” si nu-i puteti vedea greselile, chiar daca toti ceilalti din viata voastra se intreaba de ce sunteti atat de atasati de aceasta persoana sau nu isi dau seama ce ati gasit la ea.
4.                  Aveti o conexiune foarte puternica, dar relatia pare a fi blocata.
5.                  Va temeti ca relatia nu va merge si aveti un sentiment enervant, ca ea se va sfarsi intr-o buna zi.
6.                  Celalalt crede – in secret sau chiar in mod deschis – ca sunteti ciudati, diferiti sau greu de inteles.
7.                  Vedeti in el/ea un potential mai mare decat vad ei insisi.
8.                  Vedeti in aceasta relatie un potential mai mare si mai multe posibilitati decat pot ei vedea sau recunoaste – si asta s-ar putea sa va faca sa va simtiti ca si cum ati fi respinsi, in mod deliberat.
9.                  Daca sunteti sinceri cu voi insiva, stiti ca sunteti un fel de martiri in relatia respectiva.
10.             Relatia se sfarseste brusc si dureros si nu intelegeti de ce.
Nu e vina nimanui, este doar unul din rezultatele cresterii noastre spirituale si acum, cand ne apropiem de dimensiuni mai inalte, nu o facem toti in acelasi ritm sau in acelasi fel. Ne-am conectat, in acelasi timp, cu multe dintre sufletele noastre pereche si dintre parteneri, pentru a le aminti alte aspecte, posibilitati si potentiale pe care le au in viata. Astfel, le punem la dispozitie o amintire a contractului sufletului lor si o alegere diferita pe care o pot face. Dar daca ei nu au terminat inca ce aveau de invatat pe calea pe care se afla acum, nu vor fi pregatiti sa evolueze catre o dimensiune superioara. Noi stim ce e posibil pentru noi, impreuna, dar nu le putem impartasi aceasta cunoastere, pana cand nu vor fi gata sa evolueze catre o dimensiune superioara. Si s-ar putea ca asta sa nu se intample niciodata, in aceasta viata.
In aceste relatii, s-ar putea sa simtim ca suntem respinsi (si, intr-un fel, chiar suntem) dar de fapt ne este respinsa invitatia de a fi insotiti intr-o dimensiune, vibratie si frecventa superioare. Ce aveti de facut? Nimic, doar sa le onorati calea, sa ii eliberati si sa mergeti mai departe, pentru a atrage pe cineva care este aliniat la dimensiunea, frecventa si vibratia in care va aflati. Din acest motiv se incheie si multe relatii din familia biologica, descoperindu-ne noi conexiuni cu oameni cu care nu suntem inruditi, dar care sunt mult mai iubitori si bucurosi si care ne implinesc mai mult. Este vorba despre contracte pe termen lung, iar respingerea este dureroasa la nivel de suflet, pentru ca noi onoram un angajament pe care ni l-am luat fata de ei, cu multi eoni in urma si ne simtim ca si cum ei isi incalca angajamentul fata de noi. Dar aceasta este calea lor si calatoria lor de vindecare, pe care numai ei si-o pot alege.
Pentru multi oameni, aceasta viata este una in care au foarte mult de invatat si, chiar daca au venit pentru a fi puternici, se pare ca au ales sa-si materializeze puterea, in cadrul unor energii foarte joase. Dar asta trebuie ei sa traiasca si, chiar daca noi ne amintim conexiunile cu ei, la un nivel cu totul diferit si le pastram un anume loc, nu in acest loc au ales ei sa se afle acum. Aceasta acceptare va va aduce pacea, eliberarea si incheierea si, intr-un interval scurt de timp, veti putea desface toate aceste corzi si va veti elibera de acel contract al sufletului si de acea cale de vindecare, indepartand acesta obligatie din energia voastra si eliberand, in acelasi timp, pe toata lumea, astfel incat sa va aflati fiecare in dimensiunea voastra si sa va gasiti acolo, bucuria.
Copyright (c) 2013 by Jennifer Hoffman. all rights reserved.
Protejeaza mediul inconjurator - esti sigur(a) ca e nevoie sa printezi acest e-mail?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu