Bancuri :)))



Bancuri:)


Pensionari.... si nou venita in sat

Două  fete în parc pe o bancă:
>
>- Dragă, cum faci tu că ai  bani şi te îmbraci aşa frumos?
>- Dragă, eu vin în parc şi intru în vorba cu pensionari, care nu mai pot decît să mîngîie şi să pupe şi plec acasă cu bani.Tu de ce nu faci aşa?
>- Bravo, să ştii că e o idee bună, am s-o practic şi eu.
>După cîteva zile se întîlnesc din nou şi fata noastră era supărată.
>- Ce-ai fatăăăă?
>- Am făcut cum ai spus, pensionarul m-a dus acasa şi m-a f.... de m-a rupt toată noaptea pe 10 lei.
>-Vai dragă, am uitat un amănunt! Întotdeauna uită-te la ciorapi şi dacă-i are kaki e pensionat de la armată şi nu te băga, că ăştia ies la 45 de ani!!!
................................................


In sat soseste o invatatoare noua si tinara. In intimpinarea ei este trimis un tinar aratos. Acesta ii pune frumos bagajele in caruta ,si se aseaza in fata, linga domnisoara. La marginea satului vad ei o vaca care se imperechea cu un taur. Venita de la oras, invatatoarea este profund marcata, si-l intreaba pe tinar:
- De unde stie taurul, ca... stii tu... deci, cind este momentul potrivit?
- Dupa mirosul vacii...
Merg ei mai departe si vad un cal si o iapa facind acelasi lucru.
- Si calul de unde stie...? intreaba din nou curioasa femeie.
- Tot dupa miros, la fel si ciinii, si oile.
Ajung ei la noul domiciliu al invatatoarei, descarca bagajele si baiatul isi ia ramas bun:
- Toate cele bune!
- Multumesc pentru ajutor, spune tinara. Mai treci pe la mine daca ti s-a desfundat nasul..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu