În urma anulării concursului din 14-15 ianuarie pentru 
angajarea a 21 de asistenți medicali, Spitalul Municipal de Urgență 
Roman a publicat, pe site-ul instituției, un anunț de reorganizare a 
concursului.
Conform acestui anunț, concursul ar fi urmat să se desfășoare în 
zilele de 29 ianuarie, 30 ianuarie, 1 și 2 februarie. Primăria Roman a 
dispus un control care a avut ca obiect modul de organizare și 
legalitatea anulării concursului. Pe lângă deficiențele de organizare 
semnalate, raportul de control a mai arătat faptul că publicarea pe site
 a anunțului de reorganizare pe 17 ianuarie a fost făcută fără 
respectarea legii. Astfel, potrivit Hotărârii de Guvern 497/2010, 
publicarea anunțului trebuie făcută cu cel puțin 15 zile înainte de 
organizarea concursului, iar anunțul de reorganizare nu respectă 
termenul legal.
În consecință, Primăria Roman a cerut spitalului să retragă acest anunț,
 urmând ca organizarea concursului să fie stabilită la o dată 
ulterioară.
 
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu