În urma anulării concursului din 14-15 ianuarie pentru
angajarea a 21 de asistenți medicali, Spitalul Municipal de Urgență
Roman a publicat, pe site-ul instituției, un anunț de reorganizare a
concursului.
Conform acestui anunț, concursul ar fi urmat să se desfășoare în
zilele de 29 ianuarie, 30 ianuarie, 1 și 2 februarie. Primăria Roman a
dispus un control care a avut ca obiect modul de organizare și
legalitatea anulării concursului. Pe lângă deficiențele de organizare
semnalate, raportul de control a mai arătat faptul că publicarea pe site
a anunțului de reorganizare pe 17 ianuarie a fost făcută fără
respectarea legii. Astfel, potrivit Hotărârii de Guvern 497/2010,
publicarea anunțului trebuie făcută cu cel puțin 15 zile înainte de
organizarea concursului, iar anunțul de reorganizare nu respectă
termenul legal.
În consecință, Primăria Roman a cerut spitalului să retragă acest anunț,
urmând ca organizarea concursului să fie stabilită la o dată
ulterioară.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu