nu pricep.

Sunt multe lucruri pe care inca nu le inteleg,pe unele mi-as dori sa pot si de altele as fugi cat mai departe.
Asa se face ca fotbalul este unul din lucrurile pe care nu le inteleg si nu exercita absolut nicio fascinatie asupra mea. Tam tam-ul pe care il creeaza la nivel global,nici pe asta nu-l inteleg. Totusi,este o mana de oameni ce alearga dupa balon,what`s so interesting? Am putea promova si alte sporturi,Romania si nu numai merita sa arate ca este buna si la altceva in afara de "Concursul International al Bautorilor de Bere" sau "UEFA". E trist! Ori de cate ori deschid televizorul,imi apar personalitati din lumea fotbalului,ahh sau Dan Diaconescu. Asta e si mai trist.
Vreau sa dau drumul la tv si sa vad un concurs de echitatie,imi place,practic sportul asta din clasa a 3 a.
Vreau mai mult patinaj artistic,balet,volei,handball,orice...orice in afara de fotbal,pentru o lunga perioada de timp.


Who`s with me?

5 comentarii:

  1. Empatizez. :))
    Nu sunt microbist dar inteleg isteria fotbaluli. Este si va ramane un sport muncitoresc cu enorma priza la mase. Si in al doilea rand este un mare biznis. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu aş vrea sa văd meciuri de handball, baschet, volei, polo, oină, rugbz. Cred că şi baseball. Dar noi avem la TV JIJI, Bo(u)rcea, Mititelu, Popos sau Copos. Şi manelari de 1 decembrie, de revelion.8-|. Funk the TV.

    RăspundețiȘtergere
  3. am renuntat sa ma mai uit la televizor de vreo 4 ani..si nu am pierdut nimic :)

    RăspundețiȘtergere
  4. me's with you. incepe olimpiada de iarna la anul. ai o scapare.

    RăspundețiȘtergere