Cine este Dumnezeul tau!





Sunt curios sa aflu cum Il vedeti voi pe Dumnezeu, cat timp Ii acordati zilnic,si prin ce metode comunicati cu El. Astept raspunsurile In comentarii sau pe adresa mea de mail : simion.dumitru@yahoo.com, apoi o sa postez si eu despre "relatia" mea cu Dumnezeu. Ma astept sa fiti cat mai sinceri. ...A ... si nu conteaza carei religii apartineti. Daca sunteti de alta religie (EU SUNT ORTODOX) v-as ruga sa caracterizati un pic si religia voastra. Multumesc anticipat! Nu cred ca o sa va fie rusine cu Dumnezeul vostru..., nu-i asa?
simion-desavarsire.blogspot.com

3 comentarii:

  1. Dumnezeul meu de crestin ortodox este acelasi in toate religiile. Deci nu este numai al meu.
    Eu nu-l vad in nici un fel. Nimeni nu cred ca stie cum arata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand eram mica,imi inchipuiam ca este barbat...si ma gandeam ca de aceea tine cu voi barbatii ca mi se parea ca rolul femeii este unul mai dificil unul ingrat,munca noastra nu se prea vede uneori,desi muncim de dimineata pina seara...si-mi ziceam ca imparteala sarcinilor nu s-a facut pe drept...
    Acum il vad altfel.
    Acum stiu ca este impartial,ma bizui pe el,ma simt ocrotita si stiu ca fara EL nicio zi n-as putea sa fiu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Femeia munceste mai mult dar si traieste mai mult. Asta inseamna ca munceste de doua ori mai mult. :)
    Intr-un fel Dumnezeu rasplateste pe cel mai oropsit, nu?

    Eu nu fac deosebire intre Dumnezeu si Univers. Nu stiu daca gresesc. Greseala asta, daca e greseala, nu intra in Decalog, probabil ca se iarta.

    RăspundețiȘtergere