intotdeauna

citind pe blogul unei cunostiinte despre intotdeauna m-am gandit si eu la intotdeauna al meu...si chiar daca acuma sunt indragostita si stiu ca va tine...tot nu cred in intotdeuna..fiindca la un moment dat ajunge sa devina prietenie mai mult ca iubire...vad asta la ai mei parinti..se iubesc,dar cred ca sunt mult mai mult prieteni decat iubiti, rutina bat-o vina

ma uitam si prin jurnal, da am si asa ceva, sau mai bine zis aveam, acuma nu mai tin...deci ma uitam prin jurnal si am texte de genu "il voi iubii intotdeauna" "mor fara el" etc etc si sunt al naibii de alive =)) si nu il mai iubesc :)) (si e mai bine pt mine asa)

probabil ca te voi iubii intotdeauna inseamna defapt nu te voi uita niciodata ..ca doar cand te intalnesti cu un ex fie si dupa 10 ani tot iti amintesti ca ai tinut la el si ca loved him...si razi impreuna cu el pe tema asta :) daca nu are vreo sotie geloasa :D

intotdeauna e un cuvant cu prea multa semnificatie, prea puternic ca sa il putem utiliza in cazul sentimentelor..voi ce credeti?

Un comentariu:

  1. Ar fi bine in principiu sa credem ceea ce spunem, pentru ca altfel, in caz de esec, ii putem trage dupa noi si pe cei care ne-au crezut:D

    RăspundețiȘtergere