PICIORU' DE LEMN



O ISTORIE APROAPE REALA
Multe mi-a fost sa-ntalnesc in viata mea dar ceea ce mi-a fost dat sa vad in vara anului trecut, la cabana Tarascon, de pe Valea Coarbei, le intrece pe toate. Sa va povestesc:

Dupa o calatorie de circa sase ore cu masina ajung in amurg la cabana. Cabana era mare si frumoasa, construita dupa revolutie. Stand eu asa de vorba la o tzigara cu cabanierul, om foarte gospodar de altfel, cu acareturi  frumoase in spatele cabanei, vad in usa unui cotet un porc cu un picior de lemn. "Ia te uita!" exclamai in sinea mea.
- Ce e omule cu porcul ala? De ce are un picior de lemn? il intrebai pe cabanier.
- Pai stai sa vezi! Anul trecut, pe vara, a fost o furtuna mare, a venit un traznet si ne-a luat foc cabana. A venit Gogu, ca asa-l cheama pe porc si ne-a scos pe rand, pe toti din casa, si asa am scapat cu viata.
- Pai si piciorul...? il intrebai mai departe, contrariat.
- Pai stai sa vezi!  Mai acu, pe toamna, pleaca fie-mea la oras, sa dea un interviu pentru un post. Cand sa intre la interviu, vede ca si-a uitat acasa dosarul cu CV-ul. Da ea un telefon si, cand ne gandeam noi cum sa facem sa-i trimitem mai repede dosarul, cum se repede Gogu, ia mapa-n gura si fugi, si fugi... si ajunge si-i da fetei dosarul.
- Bine, bine, da' piciorul?
- Pai stai sa vezi! Unde nu pui ca mai acu'o luna, nepotu-meu, asta de-l vezi colo-n batatura, cade in fantana. Si se repede Gogu si-l scoate afara, de nu s-a inecat baiatu'... !
- Bine, dom'ne, dar ce-i cu piciorul?
- Pai ce omule, asta-i porc sa-l mananci pe tot deodata ?

10 comentarii:

  1. =)), aproape jumatate din snoava am crezut ca e adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Selena,
    Bine ai venit!

    Bat si eu saua, in timp ce ma lupt cu morile de vant! :)

    Iti multumesc pentru vizita!

    RăspundețiȘtergere
  3. :))...initial incepe un suspans haotic..:))apoi...apoi...:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai venit, Monica! :)
    Raman un Don Quijote in sufletul si apucaturile mele... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ca lumea povestioara...ai haz mon cher! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Tasha,
    Multumesc ca ai trecut.

    Hazul e de-mprumut! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. De unde se poate imprumuta...?!vreau si eu!;)

    RăspundețiȘtergere
  8. E de pe net.... ! :)))
    E-adevarat ca m-am mai amestecat si eu putin..:)

    RăspundețiȘtergere
  9. A iesit super amestecul...mai vrem astfel de umor!

    RăspundețiȘtergere