Noul trojan

Incepe deja sa ma deranjeze, si vad ca nimeni nu isi da seama. E de'a dreptul penibil si enervant. Si cum nimeni nu ia masuri, macar va informez eu.
In ultima vreme, tot mai multe contacte din lista de Yahoo! dau acelasi mass. Nu ma deranjeaza asta, ci continutul mass-ului identic.

Iata:

GєO.ø` xD .: o cunosti? http://romanisme-2000.blogspot.com/ :)))
GєO.ø` xD .: sa intrii sa imi zici ce parere ai ca sigur recunosti personaju ;)

sau...

Sergio Santo (11/24/2009 5:58:13 AM): o cunosti? http://romanisme2009.blogspot.com/:)))
Sergio Santo (11/24/2009 6:12:18 AM): sa intrii sa imi zici ce parere ai ca sigur recunosti personaju ;)

si tot asa.

Ok... am dat si eu click, sa vad care e treaba. Pe bloguletul ala, aparent este un film care trebuie rulat cu un anumit plug-in pentru browser, divx3.exe. Toate bune si frumoase, pana il descarci sau executi. Norocul meu ca am AviraAnti-virus cu update la zi.

TR/IM.Agent.AI Trojan

Acesta indica o posibila infestare catre un botnet.
Nu suna tocmai bine nu? Partea proasta e ca pe filehost.ro, apare downloadat de peste 16.000 de ori. Poate chiar il aveti si nu stiti.

Sugestia mea este simpla: daca aveti astfel de contacte in lista, informati-le de situatie, evitati pe cat posibil accesarea acestui site si folositi un anti-virus cat mai solid.

Hai, o seara faina!



Un comentariu: