Noi vrem respect...domnilor conducatori !!!

Asa sta treaba: "Din nou pentru putere se bat, cand scolile cad peste copii. E un iad !"

Scolile din Romania sunt niste scoli bune, dar problema e ca la noi, nu gasesti de lucru nici chiar daca termini o facultate. Ieri ma intreba cineva, tu ce faci acum ? Si i-am raspuns: am terminat facultatea si acuma fac un masterat in stiinte judiciare, si intrebarea a doua a venit imediat: Si pentru ce faci masterat ? Vrei sa ajungi somer cu diploma ?

Cam asa e domnilor parlamentari, senatori, ministrii, presedinti, toti contribuiti la starea asta deplorabila in care se afla tara noastra pentru ca sunteti prea plini de voi, prea nesatui cand vine vorba de voi insiva. Sute de studenti termina facultati in fiecare an, unii cu medii foarte mari, si dupa multa munca si invatatura (nu ma refer aici la facultatile SRL infiintate peste noapte de unde oricine iese cu o diploma). Ce le ofera aceasta tara dupa atata invatatura si straduinta ? Voi raspunde eu ce le ofera - le ofera un ajutor de somaj jignitor, locuri de munca IOC si pe deasupra mai suntem si umiliti.

Va mirati ca toti elevii, studentii, absolventii dispar undeva in straintate ? "Promit ca vom da 20.000 euro tinerilor care se intorc acasa - Ca sa ne vada autostrada, binenteles" - cum poti sa promiti asa ceva ? Toata Europa, Statele Unite, Japonia - toti importa INTELIGENTA. Noi exportam la greu tot ce avem, de la gazul de sub noi, flota, armata, telecomunicatii, paduri, inteligenta, de ce ? Pai PENTRU CA PUTEM !!!

Mi-e rusine de conducatorii acestei tari, mi-e rusine ca ei se numesc conducatori, si ca doresc sa stea la conducere cu orice pret, indiferent de dorinta populatiei, nesimtiti si prost crescuti. Marea majoritate a celor care-i sustin sunt niste marionete, niste actori pe o scena improvizata, care vor juca doar atat cat vor fi platiti. Stimati politicieni, daca nu ati plati pe nimeni sa mearga sa va voteze, si daca nu ati promite minciuni, daca nu ati face turism electoral, nici 5% din populatie nu ar merge la vot si nu ar vota pentru ca nu ar dori ca domniile voastre sa conduca aceasta tara.

Nu sunteti doriti ! "Daca voi nu ma vreti eu va vreu ! Si daca voi nu ma iubiti eu va iubesc pre voi !" Da stim domnilor "Alexandru Lapusneanu" - ar trebui ca unii dintre voi sa citeasca si finalul nuvelei. Puneti mana si revedeti materia din urma !

Rusine !!!

Inchei printr-o replica adoptata si exprimata extraordinar de real de PARAZITII:
Am vorbit cu NASA sa trimitem un pilot roman in spatiu. Probabil un mecanic beat de locomotiva care treage pe nas. Daca nici el nu ne rezolva problemele, promit ca imi voi da demisia in 5 minute de la votul din parlament.

Sporuri maxime din partea mea la a va da demisia !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu