New Moon-review personal

Dragii mei compatrioti,acum doua zile …am vazut….New Moon(al doilea film din trilogia "Twilight")….la o calitate putin deplorabila…dar satisfacatoare,avand in vedere ca nu prea ma caracterizeaza rabdarea,decat atunci cand e vorba de ceva serios(dvd rip’ul am inteles ca apare in cateva luni).
Sincer...daca ar fi sa il privesc obiectiv,si nu ca o persoana care a vazut Twilight de nenumarate ori,l’as considera dezamagitor..pur si simplu derulam filmul incontinuu,sa ajung la ceva mai interesant,ceva care sa’mi capteze intentia si creierul prea obosit din cauza lucrarilor de la facultate…sfarsitul este destul de frumos,vampirasul nostru o cere in casatorie pe Bella.Dar avand in vedere ca imi place sa privesc partea plina a paharului,si nu renunt asa usor la ceva ce mi’a placut prima data doar pt ca am descoperit acum cateva defectiuni,voi mai revedea filmul atunci cand va aparea varianta clara,fara rasetele celor din cinematograf si fara capul unui telespectotor care era gigantic,fara exagerare.Asadar,in ciuda micilor nemultumiri,va recomand cu toata placerea sa’l vizionati,mai ales romanticilor si doritorilor de fantastic.

3 comentarii:

  1. l-am vazut si eu asta-noapte:P....mmmm...prima parte a fost mai faina si mai interesanta....dar cred ca era vb de ceva nou si de asta am senzatia asta:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e trilogie, ca is 4 carti, si o sa se faca probabil 4 filme...

    RăspundețiȘtergere