E simplu sa schimbi un bec la masina ! OARE ?

Astazi m-am trezit la ora 8:30 dator fiind sa merg cu masina la un electrician pentru a-mi schimba becurile de pe faza de intalnire (faza scurta cum se mai numeste) pentru ca unul din ele s-a ars in weekend.

Zis si facut, m-am imbracat si dus am fost cu masina prin aglomeratia orei 9. Am ajuns la electrician, s-a chinuit omul sa ajunga la becuri, le-a scos, intre timp am fugit si am cumparat niste becuri OSRAM cu 50% plus, pentru ca le-am gasit la un pret bun (initial vroiam PHILIPS POWER VISION - sau cum s-or numi - da in mintea mea ceva imi spunea ca e doar chestie de marketing, si la fel cu in casa e foarte bun un bec OSRAM si vad foarte bine cand e aprins si daca nu scrie pe el PHILIPS, am zis OSRAM sa fie.

M-am intors cu becurile, si desi mi-am luat marja de intarziere 30 minute (pentru ca la 10 si ceva trebuia sa fiu iesit din oras) s-a chinuit electricianul nostru vre-o ora sa puna capacul din spatele farului la loc. A reusit sa-l puna doar dupa ce s-a bagat dedesubt si l-a ajutat si celalalt coleg. Oricum eu am fost multumit de cei 10 lei cu cat m-a taxat, si ca nu mi-am zgariat si umplut mainile de sange - pt ca el sangera dupa multiplele incercari in locurile stramte.

Cand sa plec cu masina ce sa vezi: rezervorul imi apare pe rosu (desi mai aveam cel putin vreo 6-7 litri de benzina peste zona rosie), moare motorul, pentru ca panta din service-ul omului era f abrupta, era mazga pe jos si parea ca nu mai are benzina. Am pus din nou contactul si dupa ce am reusit sa scot masina din groapa numita "rampa atelierului", computerul de bord ma rasplateste cu 2 erori mari si frumoase (asta banuiesc ca a facut-o pt ca am avut grija sa ii schimb farul cand avea nevoie) ASR failure, EBD failure - am ramas prost - rezervorul tot pe rosu, ei si ce m-am gandit eu daca tot nu am benzina, nu am mai avut curaj sa fac nici 1 km aiurea, am fugit urgent la benzinarie. Am bagat benzina de 40 lei, in speranta ca doar doar si-a reveni plutitorul din rezervor - cu gandul ca poate a ramas blocat cum m-am inclinat prea tare pe panta din atelier.

Platesc frumos la casa, ma urc la volan, strang din dinti si ii dau cheie. Ce sa vezi, nici o eroare, totul era inapoi la normal. Acul de benzina a urcat pana unde trebuia, ASR-ul functiona foarte bine, EBD-ul era multumit si el. In final, cam suspicios, dar totusi multumit si eu !

Am decis sa plec la Cluj sa testez masina, la drum lung, sa vad daca mai da vreo eroare sau ceva. S-a comportat normal, fara nici o surpriza nici la dus nici la intors. Am fost foarte multumit, dar am ramas cu intrebarile :

Oare are vreo problema ?
A fost doar un contact la EBD care nu a facut contact cum trebuie ?
Ce sa fi fost ?
A mai patit careva asa ceva ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu