Genele nu ne controleaza viata

Genele nu ne controleaza viata,si nu au impact asupra destinului.

In ultimii ani,fizica cuantica incepe sa aduca la lumina cunoasterea despre lumea in care existam.Pe Pamant urmeaza o noua era a cunoasterii,care va avea impact colosal asupra convingerilor oamenilor despre lumea in care traim,si despre ce suntem noi de fapt.

Destinul nostru nu este in "mainile" genelor noastre,iar viitorul nostru nu este un lucru asupra caruia nu avem control.De fapt,avem control si responsabilitate 100% asupra viitorului nostru.

Cei care nu accepta asa ceva,de obiciei afirma:
  • Eu nu m-am nascut pentru asa ceva!
  • Eu nu pot sa fac acel lucru!
  • Eu nu am talent!
  • Parintii mei nu ma ajuta!
  • Nu am bani sa fac acel lucru
  • M-am nascut intr-o anumita pozitie in societate,si de aici e greu sa iesi
  • Nu pot sa fac acel lucru din cauza lui/ei
  • etc
Lista se poate intinde la infinit.Deocamdata,va prezint o serie de filmari (in limba engleza) din discursul tinut de catre savantul Bruce Lipton (Wikipedia , Site oficial),despre cum ne influenteaza credinta genele si mai ales,viata.



Un comentariu: