:: BATISTA

Titlu: BATISTA
Autor:: elena stanescu
Articol: Sunt racita, am nevoie mai tot timpul de o batista pe aproape; dar cum sunt ani si ani de cand nu mai folosesc batista, pe aproape am servetelele acelea parfumate, in pachetelele micute pe care le stim cu totii; si dintr-o data mi s-a facut asa un dor de batiste si m-am gandit la toate amintirile pe care le am cu batiste, daca le mai am...pai asa, primele rufe pe care le-am calcat vreodata au fost batistele, erau singurlele pe care mama ma lasa sa le calc cand eram prea micuta, apoi batistele murdare pe care le umpleam cu stiti voi ce si le aruncam ca nu le mai suportam pe nicaieri prin buzunare, mai era batista parfumata (jocul copilariei) care atunci cand nu era parfumata sau nu era delco o substituiam cu un cocolos de hartie; mai era batisa fandosita (asa ii zic eu) pe care o aveam cu mine pentru orice doar pentru nas nu, batista din trusa pe care obligatoriu trebuia sa o avem la scoala ca se faceau controale si daca nu o aveam ne trimitea acasa, (niciodata nu am folosit trusa aceea sapun, pahar, parca si periuta de dinti?! nu mai stiu)... si cam acestea sunt amintirile mele cu batiste; frumoase sau nu, mi-e dor totusi de o batista!
--
Visitor Ip: 88.1.19.31

4 comentarii:

  1. Sanatate multa, batiste frumoase si amintiri placute!

    RăspundețiȘtergere
  2. Elena, mai jucam un joc:
    "mi-am pierdut o batistuta,
    ma bate mamica..."
    Eu aveam batiste brodate de mina sau de masina, si cu initialele pe ea...:)ce se mai straduiau baietii sa mi le fure, drept amintire.:))
    Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc de sanatate!

    pana la urma batista e doar un pretext; era nostalgia trecutului acela pe care nu-l mai regasesti...

    RăspundețiȘtergere