:: In liniste

Titlu: In liniste
Autor:: http://black-angel-costel.blogspot.com/
Articol: In linişte
Stau singur pe o stâncă
Şi gust un pic
Din marea tăcere a mării.
În timp ce sub mine
Aproape monoton
Se sparg valurile ...

In linişte,
Mă gândesc la tine,
Şi simt privirea ta ...
Mă gândesc la noi doi:
Poate intr-o zi,
Visul realitate va fi ...

In linişte aud vocea ta,
Şi sper ,ca intr-o zi
Să o aud mai des ...
In linişte,simt buzele tale
Peste ale mele.. sărutandu-mă

In linişte te iubesc
Şi te voi iubi mereu
--
Visitor Ip: 151.54.22.191

5 comentarii:

  1. Stai singur pe o stanca si auzi, in liniste,m vocea iubitei? Ham, auzi voci... Nu este in regula :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @dan ioanitescu.... mama... nu .. manele!!!.. poetii nu-s toti la fel.... in plus eu nu-s poet!!!!...sunt incepator!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @sictireli .. cand e omu indragostit.... nici el nu stie ce aude! :) :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Black Angel :)
    Nu ma gandeam frate la manele... :)
    Ei, daca esti incepator iti doresc stare poetica permanenta si muza sa te viziteze cat mai des.
    Succes! :)

    RăspundețiȘtergere