Azi este Luni

~
Bună Ziua !
~
3 cuvinte. Se poate face analiza gramaticală, sau orice altă analiză. ... se poate. Problema constă în NECESITATEA analizei, sau în oportunitatea ei, sau a TIMPULUI acordat. ... STOP.
~
În "Liceu" descoperisem, jucându-mă cu DEX-ul, că dacă "iei" orice CUVÂNT şi începi să-l înţelegi din "explicaţii" ... constaţi, în primul RÂND, că, tocmai aceste "explicaţii" ... se folosesc de CUVINTE , pe care, logic ... trebuie să "le TRADUCI înţelesul", revenind la DEX ... până la "absurd"...
~
Am "făcut" pasul următor, adică AM încercat să înţeleg "noii" termeni ... apoi încă un pas, pentru "noii" termeni ... DEJA se înmulţiseră şi am făcut O Primă Triere şi ... următorul pas.
Invariabil (credeam eu ... atunci !) ... în MAXIM 7 (şapte) paşi ... ajungeam să trebuiască să DEFINESC ... Cuvântul OM (sau ... sinonime, rădăcini ... mă rog, "în zonă" !).

IATĂ DECI ... SINGURUL CUVÂNT ... de care avem NEVOIE !
Singurul cuvânt ... de începere a ÎNŢELEGERII ... particulare !
Pentru că ... fiecare ... înţelege ALTCEVA !
ACEST Cuvânt ... prin definire şi asumare ~ COMUNĂ ... este "începutul, dar şi continuitatea" ... Umanităţii !

Ce reprezintă deci ... OM ... ?

~
Cornelius,
...
Azi este Luni ... tradus, înseamnă ... La început a fost Cuvântul !
~
gata la 22.02.2010.1 ~ 7:50 AM
~,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu