:: Afirmatii la rece

Titlu: Afirmatii la rece
Autor:: http://simioncristian.wordpress.com
Articol: Zăpada scoate la iveală umorul voluntar sau involuntar al marilor noştrii conducători. Am cules cele mai originale declaraţii pentru presă:

- Ministrul Berceanu ne anunţă că după România zăpezilor dăm în România gropilor: "Am dat toţi banii pe deszăpezire, să nu ne întrebaţi la vară de ce nu reparăm gropile!"

- Marian Vanghelie, a declarat ieri că "Dacă cineva vede negru în sectorul 3 sau în sectorul 6 să-mi spună şi mie, că eu am văzut tot alb" „Nici n-am apucat să dorm de grija zăpezii!"

- Sorin Oprescu întrebat în direct la Realitatea TV de ce nu sunt trotuarele şi staţiile de autobuz deszăpezite, iar oamenii sunt obligaţi să coboare direct în zăpada pâna la genunchi, a răspuns " Nu coboară pe partea care trebuie!"

Ninsoarea şi viscolul vor fi înlocuite de ploi. Meteorologii iau deja în calcul emiterea unei avertizări de cod galben de precipitaţii pentru sudul şi estul ţării, începând de miercuri după amiază. Să auziţi atunci declaratii!
--
Visitor Ip: 86.35.6.50

Un comentariu:

  1. E o adevarata distractie pentru pietoni sa mearga prin zapada asta! Sport de nevoie!

    RăspundețiȘtergere