:: Cite am sa va povestesc !

Titlu: Cite am sa va povestesc !
Autor:: Odorica Ion
Articol: Daca ati sti cite am sa va povestesc !As vrea sa va spun despre blocada orasului Piatra Neamt(a durat citeva sapt.), pina in 23 aug.1944.Unchii mei povesteau ca nu indrazneau sa-si bea nici urina,o dadeau la copii.Nu aveau curajul sa se arate caci trupele rusesti, datorita pierderilor mari de pe front au fost inlocuite cu, trupe din stepa salbatica, un popor mongoloid, care nu vorbea ruseste, in schimb erau foarte rai(nici soldatii rusi nu erau mai breji).
Faceau ravagii, mincau tot ce era de mincat in curtea omului, porc, vaca , gaini, pe stapin daca il vedeau, il impuscau pentru a se distra. Fetele si femeile se piteau in podm umblau in basrton si cu bazma care le acoperea fata, in caz de nevoie, ca sa nu atraga atentia, dar nu conta, caci violul la ei era, ceva ca "buna ziua". Sa multumesti lui D-zeu ca ai scapat cu viata.
Dar ma gindesc ca, daca sefii acestui blog spun ca, nu scriu original, ma puteti gasi pe blogurile mele, daca nu mai sint publicata aici.
Daca as trai 1ooo de ani, in fiecare zi v-as scrie ceva nou.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu