:: Sah cu Ceausescu

Titlu: Sah cu Ceausescu
Autor:: Odorica Ion
Articol: 1.
nicu valahu spus
iulie 7, 2009 la 22:32

Rar mi se intampla sa-mi tremure pielea pe mine…
No coments.
2.
Stefan spus
iulie 7, 2009 la 23:02

Frumos ! Iata aici o partida jucata de Charles(Carol) Partos si marele Mihail Tal!
3.
Pepene Gheorghe spus
iulie 9, 2009 la 13:38

Acest articol a picat cum nu se poate mai bine pentru mine. Tocmai sunt in cautarea unor date despre Carol Paros si chiar doaream sa aflu daca mai traieste. As fi vrut sa-l contactez, dar nu i-am gasit nicio adresa pe Internet. Se pare insa ca nu mai traieste, cel putin din spusele domnului dr.Tacu Victor. In lista elo din iulie 2009 apare cu 6 partide jucate in ultimul trimestru! Oricum, eu il consider pe acest om ca fiind singurul meu antrenor desi nu a facut nicio lectie de sah cu mine. Am "furat" insa meserie de la el, "tragand cu urechea" la antrenamentele pe care le facea in sala de sah Petrolul cu juniorii de atunci: Lucian Vasilescu, Viorica Ilie, Dobos Daniela etc. Sper sa aflu mai multle lucruri interesante intrand pe blog-urile indicate de dl. Iulian Ceausescu. Cativa ani am lucrat la Brazi intr-o sectie vecina cu aceea in care a lucrat si Partos. Vreau sa spun ca in proportie de 99% comentariul despre viata lui Partos reflecta realitatea.
4.
Ion Odorica spus
august 9, 2009 la 18:38

va multumesc pentru consideratiile dvs.

Acestea sint citeva din comentariile la art.meu "Va mai amintiti de Partos Carol"
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu